Οι ψυχανώμαλοι υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας! (Δεν είναι πλάκα).
Υπήρχε αν δεν απατώμαι ένα περιστατικό όπου ένας Ανατολικογερμανός έκανε "τέχνη" φωτογραφίζοντας τον εαυτό του κόβοντας το πέος του φέτες. Βέβαια, ο μάλαξ πέθανε από αιμορραγία για το καλό της "τέχνης", αλλά αν μη τι άλλο δεν βασάνισε κάποιο άλλο ζώο εκτός από τον εαυτό του.
Αναδημοσιεύω το ποστ της Αθηνάς:
Το 2007 ο Guillermo Vargas Habacuc, ένας αποκαλούμενος 'καλλιτέχνης' πήρε έναν αδέσποτο σκύλο από το δρόμο,τον μετέφερε σε μια γκαλλερί όπου τον έδεσε στον τοίχο. Τον άφησε εκεί έτσι ώστε να πεθάνει από δίψα και από πείνα.Για τις επόμενες μέρες, οι επισκέπτες της γκαλλερί γίνονταν μάρτυρες αυτής της παρωδίας 'τέχνης' χωρίς να αντιδράσει κανείς.Εν τέλει το δύστυχο ζώο πέθανε υποφέροντας, διψώντας και πεινώντας. Αυτό το συμβάν σας φαίνεται σωστό? Είναι τέχνη?Δυστυχώς το θέμα δεν τελειώνει εδώ. Η περιώνυμη Central American Biennial of Art αποφάσισε ότι αυτή η κτηνωδία είναι όντως 'τέχνη', και έτσι ο 'καλλιτέχνης' Guillermo Vargas Habacuc προσκλήθηκε να επαναλάβει το 'έργο' του στην Biennial το 2008.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
και να απαιτήσουμε την μη βράβευση/συμμετοχή/αποδοχή του εν λόγω ανθρώπου.Το petition είναι στα Ισπανικά και λέει οτι δεν μπορούμε να ανεχτούμε τέτοιου είδους συμπεριφορές.Ας μην ξεχνάμε οτι πολλοί εγκληματίες ξεκίνησαν την 'καριέρα' τους φερόμενοι βάναυσα σε ζώα...Αν αντέχετε, στο Google θα βρείτε και υλικό του ακατανόμαστου.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ
http://www.petitiononline.com/13031953/
ΜΕΗΤΖΩΡ ΑΠΔΕΗΤ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ:
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΤΗΣ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΒΡΗΚΑ ΟΤΙ Η ΓΚΑΛΛΕΡΙΣΤΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕ, ΕΝΩ ΛΕΕΙ, ΔΕΜΕΝΟ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΧΤΗ Η ΕΚΘΕΣΗ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΑΙΖΑΝ ΜΕ ΦΑΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΕΡΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΓΚΙΓΙΕΡΜΟ... (Κολοκύθια τούμπανα - Κάρολος Πολσεμάνογλου)
ΤΙ ΝΑ ΠΩ... ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΚΕΛΕΤΩΜΕΝΑ ΖΩΑ ΑΠΟ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ, ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΑ ΔΕΜΕΝΑ ΣΕ ΒΑΡΕΛΙΑ ΧΩΡΙς ΝΕΡΟ. ΜΟΝΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕΤΙ ΜΕ ΒΟΥΛΕΣ, ΑΠΟΡΟΥΣΕΣ ΠΩΣ ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑ ΣΧΗΜΑ ΣΚΥΛΟΥ. ΠΗΓΑΜΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΣΗΤΕΙΑ ΠΗΡΑΜΕ ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΑΠΕΙΛΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ, ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΠΗΓΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ. ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΑΘΕΛΑ ΜΑΣ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧYΤΕΡΑ
ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ "ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ" ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΑΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΣΜΑ -ΕΣΤΩ ΟΧΙ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ- ΕΝΟΣ ΑΘΩΟΥ ΖΩΟΥ
ΤΕΣΠΑ, ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1.800.000 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ GLOBE WIDE, ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤHΣ ΕΝ ΛΟΓΩ INSTALLATION ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ.
ΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΤΕΛΙΚΑ !-)
Αποψάρα Καρόλου Πολσεμάνογλου:
Η ελευθερία της έκφρασης και της τέχνης είναι απόλυτη, αρκεί να μην
παραβιάζονται νόμοι, όπως π.χ. ανθρωποκτονία, ζωοκτονία,
βασανιστήρια κλπ.
Το γεγονός ότι καταναλώνουμε ζωντανούς οργανισμούς για τροφή (ΚΑΙ
τα φυτά έχουν ΖΩΗ ξέβρετε) δεν μας δίνει το δικαίωμα να θανατώνουμε
ή να βασανίζουμε άλλα πλάσματα έτσι για την καυλάντζα μας.
ΕυχαρισΘώ.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΑΟΥΑ 2:
ΟΙ ΑΠΟΨΑΡΕΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟΥ ΚΟΣΤΑΡΙΚΑΝΟΥ
ΜΕΝΤOΡΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ incontinentia
ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΠΟΣΤ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΕΔΩ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤA:
http://lianokladi01.blogspot.com/2008/04/art-my-ass.html
http://artattackgr.blogspot.com/2008/04/blog-post.html
http://roadartist.blogspot.com/2008/04/blog-post.html
http://incontinentia-luchalibre.blogspot.com/2008/04/hang-over.html
http://guillermohabacucvargas.blogspot.com/
https://http://kitchendangerous.blogspot.com/2008/04/blog-post_06.html
ΑΠΔΕΗΤ 3:
ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΕΗΛΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΤΟΥ ΝΕΦΕΛΙΚΟΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΣΕ ΜΟΥ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ!
ΔΝΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΓΑΜΩΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Η ΤΕΧΝΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ, ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, Η ΥΨΙΣΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΕΙΝΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ...
To τι μαλακία έχει πέσει στα κεφάλια μας ΔΕΝ περιγράφεται! Είπαμε ρε φίλε παίξε την τσουτσού, κοψτην και φάτην και γω το λέω τέχνη.... ο οποιοσδήποτε άλλος τι σου φταίει ρε καθίκι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει ρε γμτ να τον βουτήξουνε 5-6 και να του κάνουνε τα ίδια για το καλό της...τέχνης του σαδιστή.
Τέχνη my ass!
ΟΠΟΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΟΤΗΣ ΖΑΦΟΝΤΟΥΛΗ ΜΟΥ! ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΣΧΟΛΙΑΖΑΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΟΣΤ ΜΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήσωστή αναδημοσίευση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας έχει εξοργίσει όλους αυτή η ιστορία, ωστόσο παραπέμπω και στον Urfurslaag που συμπληρώνει με μια άλλη διάσταση αυτό το θέμα. Χαιρετώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΠΔΑΙΗΤ ΜΕ ΛΙΝΚ ΣΤΟ ΓΚΑΡΝΤΙΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΚΑΝΑ ΜΕ ΛΙΝΚΣ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΝΤΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΟΥΡΦΟΥΣ;-)
είναι πράγματι τραγικό τι μπορεί να κάνει κάποιος στα πλαίσια της ελευθερίας της τέχνης. "Η τέχνη της κυριαρχίας και της επιβολής σε άλλες ψυχές". Σε επόμενη φάση θα δούμε βασανιστήρια σε ανθρώπους, δολοφονίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην παρούσα φάση μαλλον ξεχνάω όλα όσα νομίζω ότι ξέρω για την τέχνη και απλά κοιτώ μια "τέχνη" της οποίας σκοπός μόνο είναι η πρόκληση και ο θάνατος. Είναι τέχνη η πρόκληση οργής για το θάνατο; Αν είναι έτσι καλλιτέχνες είναι και οι δολοφόνοι. Διαφωνώ κάθετα τόσο με τα κίνητρα όσο και με το αποτέλεσμα αυτής τη "τέχνης"
Πετρούλα διάβασε σε παρακαλώ ή εμένα η τον Ουρφ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γω μια φορά έκανα τέχνη με κουράδες ελέφαντα. Τα έπλασα σε σχήμα τούρτα και έβαλα λιμοκτονούντα παιδάκια από την εχθρικη φυρομ να τα φάνε. Βραβείο από επίσημο φορέα δεν πήρα έγινα όμως θαυμσασμούστην ενορία μου και πέριξ της Μητροπόλεως Φλωρίνης Πρεσπών Και Εορδαίας (οέο).Επίσης πιστευω ότι η τέχνη μου συνέβαλε τα μάλα να κερδίσουμε το ματσάκι στο Βουκουρέστι αλλά κανείς δε με συνεχάρη δια τούτο
ΑπάντησηΔιαγραφήμε ενοχλει yellow kid γιατί όπως και να το δεις είναι μαστροπεία σε μια ψυχή. όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ. και τα "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" και τα "ήταν μόνο για τρεις ώρες". Ο "καλλιτέχνης" συζητήθηκε παραπάνω από όσο του άξιζε και για μένα η κίνησή του είναι καταδικαστέα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την έκφραση αλλά έχω πρόβλημα με τον αμοραλισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Αθηνά
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπερίγραπτος αυνανιστής ο έτσι, είτε προκάλεσε θάνατο από ασιτία στο ζώο είτε το βασάνισε.
Έβαλα και το απδέητ.
@ geokalp
Ευχαρισθώ.
@ Zaphod
Δλδ. να τον δέσουν με ένα κολάρο χωρίς τροφή και νερό και να βάλουμε σκύλους να τον χαζεύουν;
Καλό.
@ incontinentia
Ναι μεν, αλλά:
Η ελευθερία της έκφρασης και της τέχνης είναι απόλυτη, αρκεί να μην
παραβιάζονται νόμοι, όπως π.χ. ανθρωποκτονία, ζωοκτονία,
βασανιστήρια κλπ.
Το γεγονός ότι καταναλώνουμε ζωντανούς οργανισμούς (ΚΑΙ τα φυτά έχουν
ΖΩΗ ξέβρετε) δεν μας δίνει το δικαίωμα να θανατώνουμε ή να βασανίζουμε
άλλα πλάσματα έτσι για την καυλάντζα μας.
@ πετρούλα
Ο τύπος είναι μεγάλο λαμόγιο και ο μόνος τρόπος για να τραβήξει την προσοχή πάνω του ήταν να κάνει μία τέτοιου τύπου πρόκληση.
Τώρα μα μου ο σκύλος το σκάσε, του δίναμε φαϊ στη ζούλα κλπ. είναι μούσια κατόπιν εορτής.
@ Yellow Kid
Η ελευθερία της έκφρασης και της τέχνης είναι απόλυτη, αρκεί να μην
παραβιάζονται νόμοι, όπως π.χ. ανθρωποκτονία, ζωοκτονία,
βασανιστήρια κλπ.
Το γεγονός ότι καταναλώνουμε ζωντανούς οργανισμούς (ΚΑΙ τα φυτά έχουν
ΖΩΗ ξέβρετε) δεν μας δίνει το δικαίωμα να θανατώνουμε ή να βασανίζουμε
άλλα πλάσματα έτσι για την καυλάντζα μας.
(Σκέφτομαι να το πατεντάρω :-P)
@ bidibis (aka g.a.n.g)
Είναι πΟΡδότες κύριε βιδιβή μου, χειρότεροι και από τον Δούσαν που θα σας δώσει και το κυπελλάκιον εάν βοηθήσει και ο Ήφαιστος ο κούτσαβλος.
Πρέπει να ενημερώσετε τον κ. Μαυροτζαφέρη, ή τον Αδώνιδα για τον ηρωισμό σας.
Είναι από αυτές τις αηδίες που μου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι και με πιάνει το νησιώτικο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν εκεί που "εκθέτει" ο εν λόγω "καλλιτέχνης" υπάρχουν νόμοι περί βασανισμών ζώων, πάντως στη Γερμανία θα τον είχαν μπαγλαρώσει προ πολλού.
Το ότι είναι Ισπανός δε με εκπλήσσει. Οι Ισπανοί έχουν παράδοση στις "τέχνες" και στα "αθλήματα" με βασανισμούς ζώων.
Βλέπε πχ ταυρομαχίες...
ΑΚΡΙΒΕ ΜΟΥ ΚΑΡΟΛΕ, ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΕΝΤΑΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήAΓΑΠΗΤΕ SPY, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΒΔΕΛΥΓΜΙΑ ΣΟΥ, ΟΜΩΣ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΙΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟς, ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΡΤΟΤΙΚΑΝΟΣ ΕΝΩ Η ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΣΤΑ ΡΙΚΑ
Το είχα βάλει κι εγώ στο ιστολόγιό μου στις 2 Απριλίου:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hereticrepublic-gr.blogspot.com/2008/04/blog-post_02.html
Πραγματικά με σόκαρε η κτηνωδία του "καλλιτέχνη" και ο τρόπος που τόσο κυνικά έβρισκε δικαιολογίες για τις πράξεις του.
Τα όρια έχουν και όρια. Ο καθείς μαλάκας αυτοχρίζεται καλλιτέχνης και μαλακίζεται δημοσίως. Δικαίωμά του αλλά μέχρι εκεί που δεν βλάπτει κάποιον και στη συγκεκριμένη περίπτωση το ζωάκι. Συμφωνώ και ιδιαιτέρως με το update. Σπεύδω για ψήφο.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ATHENA
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας μερσώ φιλτάτη δεσποινίς Αθηνά δια την διόρθωσην :)
Δεν εχω προβλημα να βρισω τον καθε ηλιθιο, το καθε καθικι που βασανιζει ζωα - ειτε αυτοαποκαλειται καλλιτεχνης ειτε οχι. Φυσικα και συνυπεγραψα την διαμαρτυρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μονο μου προβλημα ειναι οτι σκιζουμε τα καλσον μας μονο οταν το καθικι ονομαζεται Guillermo Vargas και ζει στο εξωτικο Περου.
Οταν το καθικι ονομαζεται Γιαννης Παπαδοπουλος και ζει στο διπλανο μας διαμερισμα κανουμε τουμπεκι ψιλοκομμενο.
Οταν ξερουμε απο χερι οτι ετσι κι αλλιως κανεις δεν θα μας δωσει σημασια, φωναζουμε δυνατα τα πιστευω μας. Οταν μπορουμε *πραγματικα* να αλλαξουμε κατι, σφυριζουμε αδιαφορα.
Για λεπτομερειες εδω (αγαπητε λουκανικοπωλα, συγνωμη για την αυτοδιαφημιση).
Με ευσεβεις χαιρετισμους
@ SPY
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς σας πιάνει το νησιωτικό σας αγαπητέ εν θολοκουλτούρα αδελφέ Σπάει!. Άλλωστε και στην America Hispanico (Έτσι την αποκαλεί η ισπανική tve τουλάχιστον) έχουν και ταυρομαχίες!
@ Ο Αιρετικός - The Heretic
Καλώς ήλθατε! Ελίνκαρα σχετικώς!
@ Humma Kavula
Έτσι! Είναι τόσα αντιτσικνιστικά όλα αυτά άλλωστε...
@ Dralion
Αγαπητέ, λησμονείτε ότι ο Γιάννης Παπαδόπουλας έχει Ιχώρ, γονίδιο Αίπσηλων® και με τον μαχητή του Θεού Λιακό® θα νικήσει τους Ελοχίμ και την τεχνολογία του Σατανά τον ηλεκτρισμόν.
Μπορείτε να λινκάρετε προς το αξιολογότατο ιστολόγιό σας όποτε γουσταύρετε! :-)
Με συγχωρείτε που θα διαφοροποιήσω τη θέση μου, αλλά πιστεύω ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Προφανώς δεν εγκρίνω το βασανισμό ζώων για οποιοδήποτε λόγο, απλά μου φαίνεται περίεργο το να ασχολούνται τόσα εκατομμύρια άνθρωποι με έναν καλλιτέχνη που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ (παραμένει ανεπιβεβαίωτο) ότι ευθύνεται για το θάνατο ενός σκύλου στη Νικαράγουα. Μου φαίνεται απίστευτο το ότι οι τοπικές αρχές και φιλοζωικές οργανώσεις δεν έκαναν τίποτα, μου φαίνεται αδιανόητο ότι μία Μπιενάλε προσκαλεί κάποιον να επαναλάβει το βασανιστικό θάνατο ενός ζώου. Η εμπειρία μου από τον καλλιτεχνικό χώρο με κάνει ιδιαίτερα καχύποπτο απέναντι σ' αυτή τη "συγκλονιστική" είδηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως τελικά δεν έγινε ακριβώς έτσι; Μήπως ο τύπος απλά μάζεψε ένα ήδη ταλαιπωρημένο αδέσποτο και το έδεσε μόνο για τις ώρες που ήταν ανοιχτή η γκαλερί; Το αν αυτό είναι υψηλή τέχνη ή απλή πρόκληση είναι άλλη κουβέντα. Αυτό που μετράει είναι αν πραγματικά ισχύει αυτή η πληροφορία ή κάποιοι (εσκεμμένα;) την έχουν παραποιήσει. Μπορεί δηλαδή ο σκύλος να χαίρει άκρας υγείας αυτή τη στιγμή και να πρόκειται για άλλο ένα τερατώδες hoax.
Σκεφτείτε λίγο: Αν συνέβαινε ένα τέτοιο περιστατικό στην Αθήνα, θα χρειαζόταν να μαζέψουμε ηλεκτρονικές υπογραφές από το Περού; Σίγουρα όχι. Απλά θα μαζευόμασταν καμιά τριανταριά άτομα στην έκθεση, θα απελευθερώναμε το σκύλο και θα σπάγαμε στο ξύλο τους υπεύθυνους. Ούτε καν στα κανάλια δε θα χρειαζόταν να φτάσει το θέμα. Εδώ δε μιλάμε για (οπλισμένους) κυνηγούς σε κάποια ημιάγρια επαρχία. Εδώ μιλάμε για κοινωνικά ευαισθητοποιημένους μη-μου-άπτου φιλότεχνους που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έμεναν απαθείς στον δημόσιο, αργό και βασανιστικό θάνατο ενός ζώου. Αν το σκυλί ήταν δεμένο δύο τετράγωνα έξω από τη γκαλερί, πιθανόν να μην το έπαιρνε κανείς χαμπάρι. Αλλά ως έκθεμα; I don't buy it.
Πιο πολύ αποπροσανατολισμό μου μυρίζει αυτή η υπόθεση, κατευθυνόμενη εκτόνωση του συλλογικού συναισθήματος ενάντια σε κάτι εξωτικό και ενδεχομένως εντελώς πλαστό. Μεθαύριο θα κληθούμε να αντιδράσουμε με ανάλογη οργή εναντίον της προσβολής ιερών συμβόλων (όπως με την υπόθεση Στεφανή) και να απαιτούμε την παραδειγματική τιμωρία των καλλιτεχνών και των διαννοούμενων (συλλήβδην). Αν είναι να γίνουμε φασίστες όμως, τουλάχιστον να το κάνουμε συνειδητά...
Κι επειδή το έψαξα λίγο, διαβάστε κι αυτή την άποψη (που περιέχει και link σε αξιόπιστες πηγές).
ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΕΦΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ ΣΤΟ ΓΚΑΡΝΤΙΑΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΚΑΛΛΕΡΙΣΤΑΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΤ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΔΗΟΜΟΣΙΕΥΣΑ ΤΟ ΜΑΙΗΛ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ SNOPES COM EINAI ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ (ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΡΙΑ) ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ.
ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ UNDETERMINED KAI ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΛΕΕΙ
We haven't yet been able to confirm whether the circumstances of the exhibit were as commonly represented, however — whether the dog was continually mistreated (or was only made to appear so while the gallery was open to the public) and whether it was starved to death.
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ ΝΑ ΚΑΚΟΠΟΙΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΖΩΑ ΓΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥΛΗ
ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟ
ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΙΩΣ
1897490 Total Signatures
ΠΑΤΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΛΙΝΚ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ
Το γεγονός ότι βρέθηκαν κοντά 2 εκατομμύρια άνθρωποι να πατήσουν ένα κλικ για να διαμαρτυρηθούν για ένα ανεπιβεβαίωτο γεγονός στου διαόλου τη μάνα (αντί να κοιτάξουν να φροντίσουν το αδέσποτο έξω από την πόρτα τους) δειχνει πόσο εύκολη υπόθεση έχει γίνει η χειραγώγηση του κόσμου μέσω διαδικτύου, καθώς και πόσο ανούσια είναι η συλλογή υπογραφών (που στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται αποκλειστικά για συλλογή και διακίνηση προσωπικών δεδομένων και e-mail).
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το απάνθρωπο της υπόθεσης, εάν ΔΕΝ ισχύει η κατηγορία εναντίον του Vargas και ο τύπος όχι απλά μάζεψε και τάισε ένα μισοπεθαμένο ζώο αλλά κατάφερε να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη παγκοσμίως (έστω και στρέφοντας την εναντίον του εαυτού του), μάλλον άγαλμα θα έπρεπε να του κάνουν οι φιλόζωοι αντί να θέλουν να τον κρεμάσουν ανάποδα. Εκτός κι αν έχουμε φτάσει σε τέτοιο βαθμό υποκρισίας που θεωρούμε ότι ένας σκύλος δεμένος για τρεις ώρες είναι θύμα βασανισμού...
Από κει και πέρα, οι κορώνες του τύπου "αυτά τα αίσχη δεν είναι τέχνη" (πάντα με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ βασανίστηκε ούτε θανατώθηκε το σκυλί), το μόνο που κάνουν είναι να θυμίζουν ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Στο μεταξύ, ο κόσμος καίγεται (στην κυριολεξία), άνθρωποι σκοτώνονται άδικα, παιδιά λιμοκτονούν, είδη ζώων και φυτών εξαφανίζονται και το κλίμα του πλανήτη αλλάζει. Και τίποτα από όλα αυτά δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε με δύο ούτε με εκατό εκατομμύρια υπογραφές.
Ειλικρινά ρε παιδιά, δεν σας έχει υποψιάσει το γεγονός ότι η "είδηση" δεν έχει αναφερθεί σχεδόν από κανένα έγκυρο μέσο ενημέρωσης; Που στο κάτω-κάτω, θα είχε κάθε λόγο να προβάλλει μια τέτοια ανοησία, αφού το θέμα πουλάει και αποπροσανατολίζει από τα πραγματικά προβλήματα.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΒΡΕ ΝΕΦΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΣΕ ΤΟΣΑ ΜΠΛΟΓΚΣ, ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΝ ΠΕΤΙΣΙΟΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΜΙΑ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΑΝ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΕΠΕΖΗΣΕ Η ΟΧΙ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ... ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΠΑΠΑΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΩΑ. ΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΤΙΣΙΟΝΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΗΜΑΙΗΛΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΒΟΥΒΟΥΣ.
ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΤΟ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ GMAIL MOY ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΜΣ.
Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΠΑΙΞΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ "ΕΔΩ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΘΙΒΕΤ", ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΙΒΕΤ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, Ή ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΒΙΔΑΔ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥ...
@ nefelikas & ATHENA
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι, όλος αυτός ο "Πληκτρολογιακός ακτιβισμός" είναι αρκετά αναποτελεσματικός πλην φωτεινών εξαιρέσεων (Κανακοτούμπεια -08) και πιθανόν απλά βολικός για την καθησύχαση της συνείδησής μας.
Πάντως το περιστατικό είναι πιθανότατα αληθινό ή σχεδόν αληθινό. Στην Λατινική Αμερική η ανθρώπινη ζωή είναι πολύ φτηνή, πόσο μάλλον η ζωή ενός αδέσποτου.
Γενικά καλώς σηκώθηκε το σούσουρο μπας και αφυπνισθούν ορισμένοι αναφορικά με τέτοια θέματα.
Αθηνά, μην παραποιείς τα λεγόμενα μου. Η κατοχή του Θιβέτ δεν είναι φήμη που κυκλοφορεί στο ίντερνετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήPolse, τα στερεότυπα περί Λατινικής Αμερικής μου θυμίζουν τα αντίστοιχα για τους μαύρους που τρώνε ιεραπόστολους. Άλλο πράγμα οι κυνομαχίες κι άλλο τα εγκαίνια μιας γκαλερί. Δεν είναι το ίδιο πλαίσιο, ούτε η πράξεις μπορούν να συγκριθούν.
Μεθαύριο πάντως σκοπεύω να λασπολογήσω εναντίον κάποιου ανύπαρκτου στη Ζιμπάμπουε προκειμένου να πείσω με πλάγιο τρόπο την κοινή γνώμη για οτιδήποτε εξυπηρετεί τα συμφέροντα μου. Μη και δεν υπογράψετε...
@ ΝΕΦΕΛΙΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΙΒΕΤ ΕΝΩ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ, ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟ ΘΙΕΒΤ HOAX, AΠΛΩΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ, ΙΣΩς ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΛΙΜΟΚΤΟΝΟΥΝ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΛΙΜΟΚΤΟΝΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΚΑΛΕΡΙ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕ Ο ΠΑΠΑΡΑΣ ;-)
Έχω ανεβάσει post στο blog μου για το θέμα, ενώ όλες οι πληροφορίες που βρίσκω συνηγορούν ότι πρόκειται περί φάρσας. Εξαιρετικά πετυχημένης μάλιστα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΨάξτε κάνα ειδησεογραφικό πρακτορείο πρώτα, κακό δεν κάνει.
ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΥΟ ΑΝΤΡΑ (ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙς ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΗ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ) ΤΟ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ "ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ" ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΟ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡEΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΩΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΓΚΑΡΝΤΙΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ KI AYTOΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΒΑΡΓΚΑΣ ΟΥΤΕ ΤΗΝ INSTALLATION ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ.
Πες τα dralion, τα έχω πει κι εγώ στο παρελθόν εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφή77189 υπογραφές για την απερισκεψία στην Ελλάδα
Αθηνά,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις ότι τόσο εσύ όσο και εκατομμύρια άλλοι έχετε γίνει πειραματόζωα του ανθρώπου τον οποίον κατηγορείτε. Χειραγωγηθήκατε πολύ πιο εύκολα από τον φουκαρά τον σκύλο και το μόνο που καταφέρατε είναι να κάνετε τον κύριο Βάργκας ζωντανό θρύλο της σύγχρονης τέχνης.
Η διαφορά ανάμεσα σε κάποιον που αφήνει ένα ζώο να πεθάνει από καθαρό σαδισμό (και ματαιοδοξία ενδεχομένως) και κάποιον που περιθάλπτει ένα μισοπεθαμένο ζώο και το εκθέτει για να ξεκουνήσει την παγκόσμια κοινή γνώμη είναι τερατώδης, ενώ για να κρίνει κάποιος αν η πράξη του αποτελεί τέχνη ή όχι είναι απαραίτητη προϋπόθεση να μπορεί να την κατανοήσει.
ΤΕΣΠΑ, ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1.800.000 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ GLOBE WIDE, ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤHΣ ΕΝ ΛΟΓΩ INSTALLATION ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΤΕΛΙΚΑ !-)
ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΝΕΦΕΛΙΚΑ
ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ, ΕΧΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Δεν με νοιάζει αυτός, γιατί αυτός πήρε ένα ήδη σκελετωμένο, ετοιμοθάνατο, σκυλί που λιμοκτονούσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι πως η “κοινωνία της αφθονίας” έφτασε εκεί ένα σκυλί, έναν άνθρωπο, οποιοδήποτε ζωντανό.
Δεν με ενδιαφέρει αν αυτός είναι σκληρός με το σκυλί, γιατι πρώτα εμείς, ως κοινωνία, ήμασταν σκληροί με το σκυλί.
Ουτε καν σκληροί - αυτό θα έδειχνε συναίσθημα:
Αδιάφοροι.
Και αρχίσαμε να ενδιαφερόμαστε, όταν το έβαλε σε μία γκαλερι, στην καθαρή αυλή του πολιτισμού μας, χωρίς να αλλάξει τίποτα απολύτως απο αυτό που ήδη συνέβαινε. Αυτό που ήδη κάνουμε εμείς. Όλοι μας.
Αντι να κυνηγάμε αυτόν, που έδωσε στο κάτω-κάτω τοις γραφής ονοματεπώνυμο στην αδιαφορία, ας κάνουμε κάτι επαναστατικό:
Ας μην του δώσουμε υλικό.
Ας φροντίσουμε να μην υπάρχει ούτε ένας σκελετωμένος σκύλος πουθενά για να βάλει στην γκαλερί του. Ας τους πάρουμε απο τους δρόμους, ας τους ταΐσουμε, ας τους δώσουμε μία ζωή το ίδιο αξιοπρεπή με την κοινωνία που καμωνόμαστε οτι έχουμε.
Και επειδή θα κάνει μετά το ίδιο με έναν άστεγο, ας δουλέψουμε και με τους άστεγους.
Και επειδή θα κάνει μετά το ίδιο με ένα πεινασμένο αφρικανό παιδί, ας κάνουμε το ίδιο με τα παιδιά.
Μέχρι που στο τέλος δεν θα έχει τίποτα για να δουλέψει επάνω του.
Αλλά, αφού όλα αυτά οι περισσότεροι απο εμάς βαριούνται να τα κάνουν, αποφασίζουμε να κρεμάσουμε τον καλλιτέχνη. Είναι ασφαλώς πιο εύκολο, πιο λυτρωτικό, θέλει λιγότερο κόπο, και βλέπεις άμεσα αποτελέσματα. Δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στα σκυλιά, τίποτα στους άστεγους, τίποτα στα παιδιά, αλλά τουλάχιστον έχει άμεσα αποτελέσματα στην ψυχή μας.
Και έτσι, τα επόμενα σκυλιά, άστεγοι, παιδιά, θα μπορούν να αργοπεθαίνουν ΑΚΡΙΒΩΣ όπως πριν, χωρίς να ενοχλούν την ευαίσθητη αισθητική μας.
Ο άνθρωπος αυτός ΔΕΝ ονομάζεται Guillermo Habacuc Vargas.
Ονομάζεται Τύψεις
ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΟΣΤ ΤΟΥ ΑΡΚΟΥΔΟΥ
Εντελώς πληροφοριακά, σας ενημερώνω ότι σε κάποια άλλη τέχνη, αυτήν της ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, όλα τα περιοδικά (Amateur Photographer, Outdoor Photography, Practical Photography, οποιοδήποτε περιοδικό θελήσετε να ψάξετε) τονίζουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ στους φωτογράφους που πάνε να φωτογραφίσουν ζώα ότι ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΖΩΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή:
1. Δεν αναγκάζεις το ζώο να κάνει ο,τιδήποτε.
2. Δεν καταπιέζεις το ζώο.
3. Δεν στερείς από το ζώο τροφή, νερό, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
4. Δεν προκαλείς ηθελημένα στρες ή φόβο στο ζώο.
5. Δεν θέτεις σε κίνδυνο τη ζωή του ζώου.
Αν το έργο που έχεις στο μυαλό σου απαιτεί να προκαλέσεις ο,τιδήποτε από όλα αυτά ή αν το έργο σου έχει έστω και την παραμικρή πιθανότητα να προκαλέσει ο,τιδήποτε από όλα αυτά, ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟ.
Αυτά από την "παρακατιανή" τέχνη που λέγεται ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.-
Πέραν τούτου, δηλώνω ανοιχτά ότι δεν αναγνωρίζω ΚΑΝΕΝΑ άλλοθι σε τέτοιους τελειωμένους γελοίους να χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους για να... "προκαλέσουν".
Εάν ο φωτογράφος ως καλλιτέχνης αποδέχεται να ΜΗΝ προβαίνει σε τέτοιες ενέργειες, έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι ορισμένα φωτογραφικά πρότζεκτ δεν θα υπάρξουν ποτέ, τότε ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ;
Για titta εδώ αγαπητέ λουκανικοπώλα, έχει ενδιαφέρον:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://blog.teleologikos.eu/?p=468#comment-4593
doc