Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2007

Τα 5 σκοτεινά μυστικά του pølsemannen

Μετά την φοβερή πρόκληση-πυραμίδα της μοναδικής αναγνώστριας μου, της Ροδιάς με τα’ όνομα,
όπου προτρέπει καμιά χιλιαδίτσα ιστοσανιδολογιούχους που κατοικοεδρεύουν στη αριστερή στήλη του βλογ της, να γράψουν 5 άγνωστα πράγματα για τους εαυτούς τους, αποφάσισα να συμμετάσχω στην πρόκληση.
Αφού λοιπόν στράφηκα προς την Μέκκα και βάρεσα το Κοράνι 11 φορές στο καύκαλό μου, για να πάρω έμπνευΖη, προέκυψαν τα παρακάτω σημαντικά και πανσοφολογιότατα:

1.Είναι ένας πολύπλευρα εκπαιδευμένος άνθρωψ με πράσινα μάτια, 14 βαθμούς μυωπία και πολυετή προσφορά στον χώρο της μάθησης (Η αυξημένη μυωπία έχει προέλθει από το πολύ ποιοτικό διάβασμα ή τον πολύ ποιοτικό αυνανισμό, δεν ξέρω). Απόφοιτος της ενδόξου σχολής των μεταλλειολόγων μηχανικών του ΕΜΠ μετά από 9 χρόνια ευδοκίμου φοίτησης στα σαντουιτσάδικα της οδού Τζώρτζ και τα Σφαιριστήρια του Ζωγράφου, έκανε μεταπτυχιακά σε Μπέκετ και Θεατρολογία επί 4 συναπτά έτη στην Κοπεγχάγη και με αυτά τα προσόντα έγινε μεταλλωρύχος στα ορυχεία σιδήρου της Κίρουνα στην βόρεια Σουηδία.

2.Φανατικά ποδοσφαιρόφιλος, υποστηρίζει την ΑΕΚ στο τοπικό πρωτάθλημα, ενώ από τις μεγάλες ομάδες είναι με την Μπαρτσελόνα ναουμ.
Επίσης στο πρωτάθλημα αμερικάνικου ποδοσφαίρου (NFL) υποστηρίζει τους Minnesota Vikings γιατί θεωρεί ότι τα κέρατα που έχουν στα κράνη τους, εκφράζουν την στάση ζωής του.

3.Έχει τρείς κόρες, την Χέλγκα, την Υπατία και την Μερόπη – Λίλεμουρ, που δυστυχώς ΚΑΙ οι τρείς αποτέλεσαν μεγάλην απογοήτευσιν με τις πράξεις τους (βλ. σημείο 4). Τόσο πολύ μάλιστα που αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κόψει την καλημέρα στον υδραυλικό, στον φούρναρη και τον συντηρητή πισίνων (Σημ. Ουδέποτε διέθετα πισίνα. Ουδέποτε κατάλαβα τι ήθελε η γυναίκα μου η Σβετλάνα- Φατίμα τον συντηρητή πισίνας κάθε τρεις και λίγο στο σπίτι).

4.Η μεγάλη μου κόρη η Χέλγκα το’ σκασε με έναν Αιγύπτιο, ασπάστηκε το Ισλάμ, άλλαξε το όνομά της σε Νούρ-Αησέ και έγινε χορεύτρια της κοιλιάς στο Κάιρο.
Η μεσαία μου κόρη η Υπατία έγινε Χάρε Κρίσνα, ξύρισε το κεφάλι της και τώρα πουλάει λουλούδια με φορτικό τρόπο στους επιβάτες του αεροδρομίου της Αγίας Πετρούπολης.
Η μικρή μου κόρη Μερόπη – Λίλεμουρ, έγινε Νέα Δημοκρατία.

(Ως γνωστόν εγώ είμαι στην Ελλάδα ΠΑΣΟΚος και φαν του Sykofanti Bastouni και στην Σουηδία δεξιός και φαν του γιάπη υπουργού εξωτερικών Carl Bildt.)

5.Είμαι οπαδός της υγιεινής διατροφής και θεωρώ ότι τέσσερα διπλόπιτα με λουκάνικο, μπόλικο σαντζίκι και διπλή μερίδα πατάτες τηγανισμένες σε μεταχειρισμένα ορυκτέλαια, αποτελούν ένα θρεπτικό κολατσιό. Συνοδεύεται οπό Diet Pepsi, γιατί προσέχουμε την γραμμή μας.

Επειδή θεωρώ ότι αυτή η πυραμίδα πρέπει να πάρει σβάρνα και τους επώνυμους βλόγερς δίνω τον «παπά» στους παρακάτω:

Μίμη Ανδρουλάκη , Νίκο Δήμου, Carl Bildt, Margot Wallström.

Εάν κάποιοι από τους ανωτέρω (ή όλοι) με συνδέσουν με έρημο Τακλαμακάν και αρνηθούν να γράψουν 5 καυτές άγνωστες λεπτομέρειες γι’ αυτούς, τότε εγώ θα τους χαρακτηρίσω σαν σνομπ.
(Τους έκανα τα μούτρα κρέας ε;)

Βοήθειά μας.

4 σχόλια:

  1. Φταίτε, φταίτε! Δεν εκπαιδεύσατε με ελληνοχριστιανικάς αρχάς τας κορασίδας και κατόπιν παραπονείσθε... τι πατήρ...

    :-)

    (περιμένω να απαντήσουν οι ξένοι, για τους ΕΛ είμαι σίγουρη ότι ΔΕΝ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Μικρός Πρίγκηψ

    Ε, είπαμε η ΑΕΚΑΡΑ δεν είναι μονομανία, δεν είναι πασατέμπος, δεν είναι θρησκεία, είναι ψύχωση!

    @ Ροδιά

    Ντήαρ Ροδιά,

    Όλα μπόρεσα να τα αντέξω:
    Τον πισιναδόρο, τον φούρναρη και τον υδραυλικό κάθε μέρα στο σπίτι, το ότι η μία κόρη μου έγινε μουσουλμάνα χορεύτρια της κοιλιάς, το ότι η άλλη ξύρισε το κεφάλι της και κυκλοφορεί με πορτοκαλί πατσαβούρια, αλλά ένα πράγμα με τσάκισε:

    Το ότι η στερνοκόρη μου η Μερόπη - Λίλεμουρ έγινε Νέα Δημοκρατία... (κλαψ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχμ.. μάλλον το έπαθε από αντίδραση το κορίτσι..
    τι να πω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...