Σαν Πεταλωτής™ Kενταύρων® δηλώνω συγκλονισμένος από τον γκραν σουξέ σούπερ ντούπερ φαβορί (Ενα εκ τρίών) που φιλοδοξεί να εκπροσωπήσει το έθνος των ΕΛ-λήνων στον ευγενή λυρικό αγώνα της Ευρώ-βύζιων.
Το τεμάχιο βρίθει ΕΛ-εληνορθόδοξων ιδανικών που θα έκαναν και αυτόν τον Μπαοκτσή σύντεκνο Κώστα Ζουράρι να δακρύσει από αγαλλίαση.
Μέσα από ένα περιτύλιγμα αμερικανίλας που χρησιμοποιείται ως προκάλυψις κρύβονται τα βαθύτερα υποσυνείδητα μηνύματα που θα αφυπνίσουν τα 156.345.856 κατόχων του γονιδίου Αίπσηλων® στον Έβρο – πάει - Κω χώρο.
(Περί αλλοδαπών που είναι ΕΛ-ληνες αλλά δεν το γνωρίζουν μπορείτε να βρείτε πλούσια πληροφόρισιν στο www.liako.gr)
1. Κατ’ αρχήν η παρακμή του εβραιομασωνικού κατασκευάσματος των Ιλουμινάτι δηλ. των Η.Π.Α. (Ε.Π.Α. σε σκληροπυρηνική δημοτικιά) φαίνεται καθαρά στον στίχο "Elvis has left the building”
2. Προβάλλεται η Παναγία μας που πάντα στήριζε και στηρίζει τον ΕΛ-ληνισμό στις δύσκολες ώρες ( π.χ. ΑΕΚ-Μίλαν 1-0). Το συγκλονιστικό τέχνασμα που χρησιμοποιείται είναι η αναφορά της λέξης Μαντόνα δηλ. Της Θεομήτορος εις την Λατινικήν.
Συγκεκριμένα στον στίχο “Baby you ‘re no Madonna” γίνεται φανερό ότι η Παναγία μας (Μαντόνα) είναι ισχυρότερη των εβραιομασωνικών Η.Π.Α. (Έλβις). Μάλιστα το μήνυμα περνά υποσυνείδητα με εκπληκτικά αποτελέσματα αφού χρησιμοποιείται η ανωτέρω αναλυθείσα αλληγορία.
3. Το απόλυτο όπλο όμως είναι το ινστρουμένταλ που παρεμβάλλεται σαν σφήνα ανάμεσα στα δύο μέρη του τραγουδιού.
Μία προσεκτική ακρόαση κάνει φανερό ότι ο ρυθμός ταιριάζει στους στίχους:
«Τα’ θελε η μαμάκα σου / τα’ θελες και ‘συ / τα σύκα τα καρύδια / και το γλυκό κρασί»
Το πνεύμα των στίχων είναι προφανές.
Αυτή την αεροδιαστημική τραγουδάρα μπορείτε να την ακούσετε εδώ (σκέτη)
Και εδώ μαζί με τα άλλα δύο λούζερ τεμάχια.
Κάνω λοιπόν έκκληση εκ μέρους του Κώστα Ζουράρι και του Κένταυρου Χείρωνος στον πατριωτισμό σας.
Την ημέρα της ψηφοφορίας ξεπαραδιαστήτε για να βγει το τραγούδι Δούρειος Ίππος εκπόρθησης του ΕΛ- συν – Κίου, το άσμα του Χρήστου Δάντη!
Το τεμάχιο βρίθει ΕΛ-εληνορθόδοξων ιδανικών που θα έκαναν και αυτόν τον Μπαοκτσή σύντεκνο Κώστα Ζουράρι να δακρύσει από αγαλλίαση.
Μέσα από ένα περιτύλιγμα αμερικανίλας που χρησιμοποιείται ως προκάλυψις κρύβονται τα βαθύτερα υποσυνείδητα μηνύματα που θα αφυπνίσουν τα 156.345.856 κατόχων του γονιδίου Αίπσηλων® στον Έβρο – πάει - Κω χώρο.
(Περί αλλοδαπών που είναι ΕΛ-ληνες αλλά δεν το γνωρίζουν μπορείτε να βρείτε πλούσια πληροφόρισιν στο www.liako.gr)
1. Κατ’ αρχήν η παρακμή του εβραιομασωνικού κατασκευάσματος των Ιλουμινάτι δηλ. των Η.Π.Α. (Ε.Π.Α. σε σκληροπυρηνική δημοτικιά) φαίνεται καθαρά στον στίχο "Elvis has left the building”
2. Προβάλλεται η Παναγία μας που πάντα στήριζε και στηρίζει τον ΕΛ-ληνισμό στις δύσκολες ώρες ( π.χ. ΑΕΚ-Μίλαν 1-0). Το συγκλονιστικό τέχνασμα που χρησιμοποιείται είναι η αναφορά της λέξης Μαντόνα δηλ. Της Θεομήτορος εις την Λατινικήν.
Συγκεκριμένα στον στίχο “Baby you ‘re no Madonna” γίνεται φανερό ότι η Παναγία μας (Μαντόνα) είναι ισχυρότερη των εβραιομασωνικών Η.Π.Α. (Έλβις). Μάλιστα το μήνυμα περνά υποσυνείδητα με εκπληκτικά αποτελέσματα αφού χρησιμοποιείται η ανωτέρω αναλυθείσα αλληγορία.
3. Το απόλυτο όπλο όμως είναι το ινστρουμένταλ που παρεμβάλλεται σαν σφήνα ανάμεσα στα δύο μέρη του τραγουδιού.
Μία προσεκτική ακρόαση κάνει φανερό ότι ο ρυθμός ταιριάζει στους στίχους:
«Τα’ θελε η μαμάκα σου / τα’ θελες και ‘συ / τα σύκα τα καρύδια / και το γλυκό κρασί»
Το πνεύμα των στίχων είναι προφανές.
Αυτή την αεροδιαστημική τραγουδάρα μπορείτε να την ακούσετε εδώ (σκέτη)
Και εδώ μαζί με τα άλλα δύο λούζερ τεμάχια.
Κάνω λοιπόν έκκληση εκ μέρους του Κώστα Ζουράρι και του Κένταυρου Χείρωνος στον πατριωτισμό σας.
Την ημέρα της ψηφοφορίας ξεπαραδιαστήτε για να βγει το τραγούδι Δούρειος Ίππος εκπόρθησης του ΕΛ- συν – Κίου, το άσμα του Χρήστου Δάντη!
Τα εύσημα μου πολιτσμάνε για το ποστ σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τα ένσημα μου.
btw, μήπως έχεις το κομμάτι "Η Κόλαση"? Του Δάντη είναι, έχω διαβάσει σε πάρα πολλά sites για την "Κόλαση" του Δάντη αλλά δε μπορώ να το βρώ πουθενά...
Αγαπητέ συνέλληνα pølsemannen, να εφιστήσω την προσοχή σου στο ότι ο στίχος "μπεϊμπυ γου αρ νο μαντόννα", θα πρέπει να μελετηθεί και λεξαριθμικά! Να δούμε μπας και έχει μυστικά νοήματα και έννοιες. Μπας και κρύβεται κανένας δρακονιανός πίσω από το στίχο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπουμε λοιπόν, ότι λεξαριθμικώς, "μπεϊμπυ γου αρ νο μαντόννα" =1901.
Αλλά και "σταφυλόκοκκος" = 1901.
Πράγμα όχι καλό. Διότι μπορεί να σημαίνει ότι ο Δάντης θα μας κολλήσει κανένα σταφυλόκοκκο.
Αλλά και "τροπαιούχος" = 1901.
Πράγμα ελπιδοφόρο ότι ο Δάντης θα επιστρέψει νικητής και τροπαιούχος.
Αυτάαα!!!
(Και προς τον αποπάνω:
Η "Κόλαση" δεν είναι του Δάντη. Νομίζω ότι ένας άλλος ανερχόμενος αστήρ (Μακρόπουλος?) τραγουδάει το άζμα που εννοείς, ήτοι το "ήταν η ζωή μου κόλαση και την έκανες απόλαυση"... Δε νομίζω να το τραγουδάει ο Δάντης... Δεν ξέρω, βέβαια...)
Ντήρ Γκάηζ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι ο Δάντης όταν σπούδαζε για ένα φεγγάρι Μπέκετ και θεατρολογία στην Κοπεγχάγη συμμετείχε μαζί με ορισμένους Αλγερινούς συμφοιτητές του στο Σουνιτικό Islamic Death Metal γκρουπάκι "Mullahu Kabir, Kufar Khalas" για να βγάζει το ψωμάκι του και τις σοκοφρέτες του.
Το κομμάτι "Αλ Ινφέρνο" ήταν μία τραγουδάρα -περιέργως στα Ιταλικά- που δεν έγινε πολύ δημοφιλές διότι είχε ατελείωτους στίχους επί στίχων.
Και δυστυχώς έμεινε στην αφάνεια πάρα τον εκπληκτικό ντεθάδικο ήχο του.
Όλα τά λύρικς ναούμε εδώ.
Το σίγουρο είναι ότι ο Δάντης θα μας φέρει την χρυσή τροπαιάρα. Όσο για τον σταφυλόκοκκο, αυτόν θα τον κολλήσει μάλλον ο Mr Lordi που θα βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τον μεγάλο ΕΛ-ληνα καλλιτέχνη.
(Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Μαρκόπουλος είχε θεαθεί στην φοιτητική εστία του πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης καταβροχθίζων λουκάνικα με πλαστή κάρτα σίτισης την εποχή που ο Δάντης φοιτούσε εκεί).