Κυριακή, 17 Ιουνίου 2007

E, άμα είναι έτσι ρε μεγάλε, εντάξει…(Νούμερο ντούε)

(Η μακροσκελής εισαγωγή στο παρών κείμενο στο νούμερο ούνο)

Υιοθεσίες παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια λοιπόν…

Το βασικό επιχείρημα που ακούγεται από την πλευρά που υποστηρίζει την υιοθεσία από ομοφυλόφιλα ζευγάρια αναφέρει ότι πάρα πολλοί φυσικού γονείς είναι παραδείγματα προς αποφυγή, καθ ‘ότι κακοποιούν τα ίδια τους τα παιδιά, ή απλά αδιαφορούν για το μεγάλωμά τους.

Προφανώς, προφανέστατα αυτό είναι αληθές.

Σιγά το δύσκολο δηλαδή να αποκτήσει κανείς παιδιά. Δεν θέλει καμία φιλοσοφία ούτε ιδιαίτερες γνώσεις. (Άμα ήθελε, το ανθρώπινο είδος θα είχε εκλείψει προ πολλού). Επίσης δεν αμφιβάλλω ότι πολλά ομοφυλόφιλα άτομα είναι αξιοπρεπέστατοι άνθρωποι και πολύ πιο ισορροπημένοι από διάφορους περίεργους που έχουν αμολήσει έναν σκασμό παιδιά απλά επειδή δεν είχαν χρήματα για προφυλακτικά, ή απλά γουστάρουν την «απ ‘ ευθείας επαφή».

Όμως το ζητούμενο σε κάθε περίπτωση είναι το τι είναι καλύτερο για το προς υιοθεσία παιδί και όχι οι κάψες και οι επιθυμίες των ατόμων που θέλουν να γίνουν ανάδοχοι.

Για μένα αυτό σημαίνει ότι το παιδί θα πρέπει να μπορεί να έχει πρότυπα και από τα δύο φύλα. Και να γνωρίζει για τους βιολογικούς του γονείς εάν αυτοί είναι εν ζωή.

Δεν θα ξεχάσω την περιπέτεια μίας συμπαθέστατης Δανής που την είχαν μεγαλώσει δύο λεσβίες που είχαν δανειστεί σπέρμα από ένα κοινόβιο ομοφυλοφίλων. Η μητέρα της που γονιμοποιήθηκε με το σπέρμα του ομοφυλόφιλου άντρα, χώρισε την λεσβία σύντροφό της μετά από 3 χρόνια και πήγε και έζησε μετά με έναν άλλο άντρα. Το ποιος ήταν ο δότης του σπέρματος ήταν απαγορευμένο για την κοπέλα να το μάθει γιατί αντίκειται στην νομοθεσία της Δανίας. Βάλθηκε να ψάχνει όλους τους άντρες του κοινοβίου για να βρει ποιος ήταν ο πατέρας της. Κατέληξε σε έναν, αλλά δεν μπορούσε να είναι σίγουρη εάν ήταν αυτός, αφού ούτε ο ίδιος γνώριζε που κατέληξε το βαζάκι με το σπέρμα που έδωσε. Έτσι «βολεύτηκε» να θεωρεί αυτόν σαν πατέρα της μέχρι που πέθανε από AIDS. Τότε παίρνοντας μερικές τρίχες του αποφάσισε να κάνει τεστ DNA για να διαπιστώσει σίγουρα εάν αυτός ήταν ο βιολογικός πατέρας της.

Δυστυχώς τα αποτελέσματα δεν μπορούσαν να επιβεβαιώσουν το αν αυτός ήταν.

Θα μπορούσε να είναι αλλά θα μπορούσε και όχι. Η έκφραση της κοπέλας όταν της έκανε την ανακοίνωση ο γιατρός τα έλεγε όλα. Η ανωτέρω ιστορία προβλήθηκε με μορφή ντοκιμαντέρ στην Σουηδική κρατική τηλεόραση SVT.

Ανακεφαλαιώνοντας τα παιδιά θα πρέπει να μπορούν να έχουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά πρότυπα μεγαλώνοντας και να γνωρίζουν κάποια στιγμή ποιοι είναι ή ήταν οι βιολογικοί γονείς τους.

Φυσικά εδώ δεν θα μπορούσα παρά να αναφερθώ στον Sven-Göran (Όχι τον Εricsson τον τέως προπονητή της εθνικής Αγγλίας, τον άλλον τον κτηματομεσίτη) και τον Χαμπίμπ από το Σουδάν τον σύντροφό του που έχουν υιοθετήσει ένα Κινεζάκι που το έχουν βγάλει Λουδοβίκο-Ιμπραήμ. Αυτοί μένουν κάτω από το διαμέρισμα της θείας μου της Gunilla που πολύ τσανδίζεται μαζί τους διότι είναι ακροδεξιά.

Όποτε την επισκέπτομαι λοιπόν, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τρακάρω τον συμπαθέστατο Χαμπίμπ με ή χωρίς τον μικρό στο κλιμακοστάσιο.

Μια φορά που με είχε πιάσει όρεξη για πειράγματα του σκάω το παραμύθι:

- Ρε Χαμπίμπ, καλά εσείς οι δύο είστε αδελφές, αλλά ο μικρός τι φταίει; Υπάρχει κανένας λόγος να σπρωχθεί προς τα εκεί ντε και σώνει μεγαλώνοντας μόνο με δύο μαντραχαλάδες χωρίς θηλυκή παρουσία; Όπως και να το κάνεις η ομοφυλοφιλία ακόμα και στην Σουηδία δεν περνάει στο ντούκου…

- Α, σε παρακαλώ Κάρολε, εγώ σαν πιστός μωαμεθανός έχω αρχές! Δεν θα αφήσω τον μικρό έτσι χωρίς γνωριμία με το άλλο μισό του ουρανού…

- Και πως θα το κάνεις αυτό ρεσέ;

- Όταν γίνει 10 χρονών θα τον πάω στις πουτάνες να γίνει άντρας!

- 10 χρονών;

- Ε, μα ο Προφήτης (s.a.w.) παντρεύτηκε την Αΐσα στα 9 της…

- Ναι αλλά και εσένα σε πήγε σε μία sharmuta ο πατέρας σου αλλά εν’ τούτοις το πας το γράμμα…

- Ναι αλλά ήταν σαν βαρέλι και κακάσχημη… έπαθα μεγάλο ψυχικό τραύμα και έγινα λούγκρα… Εγώ όμως θα πάω τον Λουδοβίκο-Ιμπραήμ στην Σβετλάνα την δίμετρη Λιθουανή θεά…

- Και δεν φοβάσαι που η αγορά σεξουαλικών υπηρεσιών είναι παράνομη στο βασίλειο της Σουηδίας; Θα σε κλείσουν μέσα…

- Όχι γιατί έχω αρχές και είμαι καλός γονιός! Πρέπει να δείξω στον Λουδοβίκο-Ιμπραήμ όλες τις πλευρές του ζητήματος!

- E, άμα είναι έτσι ρε μεγάλε, εντάξει… παίρνω πίσω όσα έχω πει ότι δεν κάνεις για γονιός!

Εν κατακλείδι η πολσεμάνιος άποψη είναι ότι το ιδανικό για ένα παιδί είναι να έχει δύο γονιούς διαφορετικού φύλου που το αγαπούν.
Το να μεγαλώσει ένα παιδί με δύο «γονείς» του ίδιου φύλου άσχετα εάν το αγαπούν είναι υποδεέστερη λύση και απλώς καλύτερη από το να μεγαλώσει με έναν βιολογικό γονιό μέθυσο, που το κακομεταχειρίζεται κλπ.

Όπως και να έχει το θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση.

20 σχόλια:

  1. Το να μεγαλώσει ένα παιδί με δύο «γονείς» του ίδιου φύλου άσχετα εάν το αγαπούν είναι υποδεέστερη λύση και απλώς καλύτερη από το να μεγαλώσει με έναν βιολογικό γονιό μέθυσο, που το κακομεταχειρίζεται κλπ.

    ************

    Συμφωνώ με το παραπάνω.

    Το ... sharmuta που το έμαθες κακό παιδί;
    Πάω να φέρω πιπέρι...

    doctor

    Υ.Γ. Λουδοβίκος-Ιμπραήμ; Γαμώ τους συνδυασμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (*γκουχ*)
    Κάπως έτσι θα αποκτήσει το κορίτσι που.χου. σωστό αντρικό πρότυπο;
    (*γκουχ*)

    http://pandagon.net/2006/11/08/insert-tasteless-joke-about-daddys-little-girl/

    Εγω προσωπικά πιστεύω ότι χειρότερα πρότυπα δίνουν στα παιδιά οι θεούσοι, αλλα τεσπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Το βασικό επιχείρημα που ακούγεται από την πλευρά που υποστηρίζει την υιοθεσία από ομοφυλόφιλα ζευγάρια αναφέρει ότι πάρα πολλοί φυσικού γονείς είναι παραδείγματα προς αποφυγή, καθ ‘ότι κακοποιούν τα ίδια τους τα παιδιά, ή απλά αδιαφορούν για το μεγάλωμά τους."

    Δηλαδή αυτό τώρα είναι επιχείρημα; Πως ακριβώς προκύπτει ότι ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων δε θα κακοποιήσει τα παιδιά του ή δε θα αδιαφορήσει;

    Εγω ξέρω ότι υπάρχουν κάποιες σταθερές στο συμπάν. Μία πολύ βασική είναι το Τσουτσούνι+Πιπί=Παιδί. Πως θα γίνει δηλαδή; Έτσι είναι.

    Ο καθένας μπορεί να διοχετευει τη σεξουαλικότητά του όπως τη βρίσκει και του αρέσει. Όμως ένα παιδί δεν είναι κατοικίδιο. Το λέω γιατί ως ένα βαθμό αυτό μου θυμίζει και μου φαίνεται απολύτως εγωιστικό. Συζητά ένα gay ζευγάρι. -Αγάπη μου μετά το γάμο θέλω να ολοκληρωθώ σαν άντρας και να κάνω οικογένεια. -Ναι μωρό μου κι εγω το ίδιο πιστεύω. -Ωραία, εγώ λέω να πάρουμε ένα ξανθούλι. -Γιατί μωρέ, ένα μαυράκι δε θα ήταν καλό; κτλ. κτλ.

    Και δε λέω ότι δε θα ήταν ικανοί να μεγαλώσουν με το σωστότερο τρόπο ένα παιδί αλλά είναι άλλο πράγμα το φυσιολογικό και άλλο το open-minded.

    Θυμήθηκα και την ιστορία με τα βλαστοκύτταρα. Ρίξε μια ματιά εδώ αν δε βαριέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Πεταλωτά, απλώς διαφωνώ.
    Σημασία έχει η αγάπη που εισπράττει το παιδί και όλα τα υπόλοιπα είναι... μάντολες!
    ..όσο για πρότυπα, υπάρχουν ένα σωρό τριγύρω..

    Υ.Γ. νομίζω ότι μεγαλώσατε αρκετά ώστε να δείτε τη φοβερή ταινία "Το κλουβί με τις τρελλές". Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα, θα διευκρινίσει πολλά ερωτηματικά σας.

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φαντάζομαι θα έχεις ακούσει κατά καιρούς για "περίεργες" φυλές ιθαγενών στα Παπούα ή άλλού και τα διάφορα "τρελά" τους.
    λοιπόν, μια τέτοια φυλή σ' ένα νησάκι έχει χωριστεί στα δύο: στο βόρειο μέρος του νησιού μένουν οι γυναίκες και στο βόρειο οι άντρες. συναντιούνται μεταξύ τους μονο για αναπαραγωγή. Τα παιδιά, αναλόγως το φύλο τους, πηγαίνουν στην αντίστοιχη πλευρά του νησιού και μεγαλώνουν με γονείς του ιδιου φύλου.
    φυσικά, στη δική μας κοινωνία που είναι κάπως διαφορετικά δομημένη, μας φαίνεται "κάπως" η ιδέα του να μεγαλώνει ένα παιδί με γονείς του ιδιου φυλου. και δικαιολογημένα. όπως μάθει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ doctor

    πιπέρι και στοματικό διάλυμα...

    Καλά φαντάζεσαι ένα Κινεζάκι με το όνομα Λουδοβίκος - Ιμπραήμ; Ποίημα!

    @ penguin_witch

    Καλά οι θεούσοι -ες είναι ένα διαφορετικό κεφάλαιο! Ο άνθρωψ είναι κλινικά μαλάκας...

    @ 2Σx2

    Φοβάμαι ότι αυτό με το "κατοικίδιο" ισχύει σε πολλές περιπτώσεις...

    @ Αγαπητή μου αναγνώστρια

    Τίποτα υγιέστερο από την διαφωνία και την ανταλλαγή απόψεων! :-))

    Μάντολες;;; Καλά σε λίγο θα μου πείτε ότι βλέπετε και Γιώργο Γεωργίου! :-DD

    @ keimgreek

    Κοιτάξτε, το θεωρώ περιττόν να ασχολούμεθα με τοιούτους βαρβάρους. Ούτε φούρνους μικροκυμάτων και Starbucks δεν έχουν ακόμα... Για όνομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνησω με τον 2Σx2 στο οτι υπαρχουν στη φυση καποιες αναντιρρητες σταθερες, καποια "αξιωματα". Το γεγονος οτι τωρα υπαρχει η δυνατοτητα εξωσωματικης γονιμοποιησης καθως και ενα ευρυ δικτυο που προαγει την υιοθεσια δεν αναιρει οτι χρειαζεται ενας αντρας και μια γυναικα για να κανουν ενα παιδι.

    Νομιζω οτι ο μονος λογος και ταυτοχρονα επιχειρημα της "gay" αποψης, που μπαινουμε σε σκεψεις αναφορικα με το θεμα ειναι οτι κανεις δεν εγγυαται την καλη διαπαιδαγωγηση ενος παιδιου απο δυο ετεροφυλοφυλους γονεις, οπως πολυ σωστα παρατηρησες πολσεμανιε.

    Θεωρω ομως οτι μεσα στις επιλογες που εχει κανει ενας ομοφυλοφιλος για τη ζωη του, συμπεριλαμβανεται και το γεγονος οτι δε θα μπορει να τεκνοποιησει. Το οτι η επιστημη του το "επιτρεπει" ειναι για μενα αλλη μια λαθος εφαρμογη (βλ. πυρηνικη ενεργεια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @The Therapist

    Αγαπητέ θεράποντα ιατρέ συμφωνούμε γενικά και αναφορικά με το θέμα της τεχνολογίας / τεχνογνωσίας έχω να πω το εξής:

    Η τεχνολογία από μόνη της είναι ουδέτερη.

    Ο τρόπος χρήσης της είναι που της δίνει καλή / κακή χροιά.

    Με ένα μαχαίρι μπορείς να αλείψεις βούτυρο, μπορείς και να σφάξεις τον συνάνθρωπό σου.

    Αναφορικά με το θέμα των υιοθεσιών πρώτη προτεραιότητα είναι το συμφέρον του παιδιού και μετά σε δεύτερη φάση του κοινωνικού συνόλου.

    Όλα τα άλλα έπονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα συμφωνήσω με ροδιά, σημασία έχει η αγάπη που εισπράττει ένα παιδί και από πρότυπα ένα σωρό υπάρχουν, να μπορεί να διαλέξει είναι το θέμα

    ανατριχιάζω βεβαίως βεβαίως με όσους επαγγέλονται σταθερές του σύμπαντος

    όχι ότι οι οικογένειες με ομοφυλόφιλους γονείς δεν έχουν τις δικές τους ιδιαιτερότητες αλλά εθελοτυφλούν νομίζω όσοι δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχουν ένα σωρό διαφορετικές οικογένειες και μπορεί η γενιά μας να μεγάλωσε κατα κόρον με το μπαμπά και την μαμά (ή τον παππού και την γιαγιά)...(ή με τις 2 γιαγιάδες)...(ή με τη μαμά και τη θεία)...(ή με το μπαμπά και άλλη μαμά κτλ κτλ), αλλά όχι ομοφυλόφιλος αλλά ούτε "περίεργος" θα γίνει κάποιος επειδή θα μεγαλώσει σε ανάλογη οικογένεια, ίσα ίσα μπορεί να μάθει καλύτερα απ όλους το τι θα πει δίνω αγάπη σε ένα παιδί και να κάνει με τη σειρά του καταπληκτική οικογένεια

    ναι τα άλλα παιδάκια στην τάξη μπορεί να το κοροιδέψουν αλλά μην λέμε βλακείες, ποιών θα είναι αυτά τα παιδάκια? δικά σας και δικά μου, μήπως? από εμάς δεν θα μάθουν?

    τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια χρειάζονται υποστήριξη, όχι επειδή είναι "ανάπηρα" αλλά ακριβώς επειδή δεν είναι και μπορούν να προσφέρουν τα πάντα

    και δεν καταλαβαίνω γιατί να μπλέκουμαι με τις χειρότερες εναλλακτικές (καλύτερα από το να μείνει σε οικογένεια με βία, ορφανό, κτλ)...όχι όχι δεν πρέπει να αξιολογηθεί έτσι ένα gay ζευγάρι με παιδί, πρέπει να αξιολογηθεί όπως όλες οι οικογένειες, να δώσει στο παιδί ασφάλεια, ακεραιότητα χαρακτήρα, φαγητό, κτλ ότι καλύτερο μπορεί

    πως να αρχίσεις συζήτηση, έχοντας ονομάσει ήδη μια οικογένεια προβληματική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ trol
    ντήαρ τρολ,

    Γενικά τα κριτήρια για την υιοθεσία πρέπει να είναι αυστηρά και αυτό που ενδιαφέρει είναι πρώτιστα το συμφέρον του παιδιού και τίποτε άλλο. Δεν απασχολεί δλδ να κάνουμε οποιαδήποτε "χατήρια". Το παιδί και τίποτε άλλο.

    Τώρα αναφορικά με την ιστορία της Δανέζας που ανέφερα στο πόστ, θεωρώ ότι ανάμεσα στα άλλα δικαιώματα το υιοθετημένου παιδιού, είναι να γνωρίζει ποιοι τέλος πάντων είναι οι βιολογικοί γονείς του. Όταν μεγαλώσει και δεν το έχει μάθει ακόμα θα του γίνει σκοπός ζωής να τους (-ην / -ον) βρει.

    Αναφορικά με το αν ένα αξιοπρεπές ομοφυλλόφυλο ζευγάρι μπορεί να αναθρέψει ένα παιδί σε σύγκριση με κάτι μέθυσους, παιδεραστές φυσικούς γονείς, νομίζω η θέση μου είναι σαφής.

    Περαστικά σου και πάλι και σιδεροκέφαλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ νομίζω είναι λάθος να συγκρίνουμε ΟΛΕΣ τις οικογένειες ομοφυλόφιλων ως εναλλάκτικη των οικογενειών με βία, παιδεραστές, κτλ

    1. υπάρχουν οι οικογένειες.
    1. Ι. προβληματικές και μη.
    1. Ι. α. στις προβληματικές μπορεί να ανήκουν straight, gay, ktl ζευγάρια
    1. Ι. β. στις μη προβληματικές μπορεί να ανήκουν straight, gay, ktl ζευγάρια

    gay ζευγάρι ΔΕΝ συνεπάγεται προβληματική οικογένεια + παιδί, that s all

    και είναι ευθύνη όλων μας ότι αυτό δεν θα ισχύσει

    και ναι το παιδί μπορεί να θελήσει ή να μην θελήσει να μάθει τους φυσικούς γονείς του...ε εντάξει, και του άλλου ο πατέρας σηκώθηκε και έφυγε, της άλλης η μητέρα απεβίωσε νωρίς, κάποιας οι γονείς ήταν κάπου στην ινδία και δεν είναι καν καταγεγραμμένοι για να τους βρει, πρέπει ΟΛΟΙ αυτοί να γίνουν προβληματικοί?

    την οικογένεια στην οποία βρέθηκαν να μεγαλώνουν πρέπει να υποστηρίξουμε, όχι αυτήν που έχασαν, και φυσικά τα ίδια τα άτομα, ως παιδιά, εκεί όχι ως υποστήριξη, αγάπη και μόνο, μια χαρά θα μεγαλώσουν μετά και ναι θα προβληματιστούν, θα αναρωτηθούν, θα ψαχθούν και θα τα βγάλουν πέρα μια χαρά...η ζωή είναι μεγαλύτερη από μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ντήαρ τρολ,

    Καλώς ή κακώς η ομοφυλοφιλία δεν αποτελέι γενικά αποδεκτη κοινωνική συμπεριφορά ακόμα και σε κοινωνίες όπως π.χ. οι Σκανδιναβικές.

    Γι' αυτό και οι διατυπώσεις και οι συγκρίσεις με βιολογικούς γονείς που κακοποιούν τα παιδιά τους.

    Γενικά είναι προτιμότερο (άποψις πολσεμάνειος) να μεγαλώνει το παιδί με ένα ετεροφυλικό ζευγάρι που το αγαπά παρά με ένα ομόφυλικό τέτοιο.

    Εάν υπάρχουν οι πληροφορίες για τον /τους βιολογικούς γονείς δεν πρέπει να ΑΠΟΚΡΥΒΟΝΤΑΙ όπως έγινε με την περίπτωση της Δανέζας (Και άλλων Δανεζακίων παρομοίου τρόπου συλλήψεως), λόγω ενός ηλίθιου νόμου που σαν στόχο έχει να κάνει το Χ ζευγάρι λεσβιών να "νιώθει" σαν "βιολογική" οικογένεια.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τέτοια. Μπορεί όμως να μεγαλώσει ένα παιδί, αυτό όμως πρέπει να έχει πρόσβαση (όποτε θέλει) στις πληροφορίες που αφορούν τον (-ους) βιολογικό (-ους) γονιό (-ους) του.

    (Αυτή η συζήτηση αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γενικά είναι προτιμότερο (άποψις πολσεμάνειος) να μεγαλώνει το παιδί με ένα ετεροφυλικό ζευγάρι που το αγαπά παρά με ένα ομόφυλικό τέτοιο.

    εννοείται ότι καταλαβαίνω τι εννοείς και τις υπαρκτές δυσκολίες, απλά προσωπικά πιστεύω δεν θα έπρεπε να προδιαγράφεται έτσι,
    καλώς ή κακώς δεν διαλέγουμαι τους γονείς μας ή την οικογένεια μας και τρομάζω λίγο όταν την οικογένεια μας την διαλέγει οποιοσδήποτε μοραλιστικός κανόνας, κοινωνία, κτλ...πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις υιοθεσίες

    να αποκλειστεί τελείως η περίπτωση που μεγαλώνουν τα παιδιά με gay ζευγάρι ως γονείς, δεν γίνεται γιατί απλά αυτή η κατάσταση υφίσταται και τώρα....να νομιμοποιηθεί για να έχουν λιγότερα προβλήματα λέω

    ναι ξέρω ότι ούτε εκεί είναι πλήρης αποδεκτή η ομοφυλοφιλία αλλά όπως έχω πει πριν η ζωή είναι μεγαλύτερη από εμάς, έχουν μεγαλώσει παιδιά με gay γονείς και μεγάλωσαν μια χαρά, και από την στιγμή που αυτό έχει συμβεί δεν μπορούμε παρά να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να συνεχίσει να συμβαίνει αυτό

    και ναι ο νόμος που λες μπορεί να "πέρασε" για κάποιους λόγους με τους οποίους ούτε εγώ συμφωνώ

    αλλά ξέρεις με πόσα δεν συμφωνώ κι εγώ έτσι κι αλλιώς?
    one just has to deal with it
    δεν είναι και το πιο βασικό, σημαντικό ναι, αλλά πραγματικά δεν είναι ανάγκη να επιρρεάσει τη ζωή κάποιου τοσο πολύ το αν θα γνωρίσει τους φυσικούς γονείς ή όχι

    αλλά ναι, για να φτάσουμε στο σημείο να νοιώθει κανείς τόσο ασφαλής, έχουμε πολλααααά βήματα να κάνουμε ακόμη

    αλλά μη μου πεις ότι δεν έχεις δει και εσύ παραδείγματα αντίθετα της δανέζας που αναφέρεις, που όλα πήγαν μια χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ντηαρ τρολ,

    Τα περιστατικά ποικίλουν.

    Η συγκεκριμένη κοπέλα το έφερε βαρέως το ότι δεν έμαθε ποτέ ΣΙΓΟΥΡΑ ποιος ήταν ο πατέρας της, αλλά ένα άλλο αγόρι που γεννήθηκε με τον ίδιο τρόπο έδειχνε να μην έχει τις ίδιες ανησυχίες.

    Πάντως και τα δύο φάγανε δούλεμα στο σχολείο για την οικογενειακή τους κατάσταση, ακόμα και μία δασκάλα συμμετείχε σε αυτό.

    Έκανε την δήλωση μέσα στην τάξη ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλους γονείς βγαίνουν παράξενα, και ω τρομακτική λεπτότητα, το έλεγε μπροστά και στην κοπέλα που είχε μεγαλώσει με τις δύο λεσβίες!

    Πέρα από όλα τα άλλα το σίγουρο είναι ότι αν ο Λουδοβίκος - Ιμπραήμ πάει στις πουτάνες στα 10 του δεν αποτελεί εγγύηση ότι θα γίνει ΑΝΔΡΑΣ...

    Αυτό μου θυμίζει περιστατικό όπου Ελληνάρας γονιός παινευόταν μπροστά σε μία Σουηδέζα μητέρα συμμαθήτριας του γιου του:

    "Όταν μεγαλώσει ο αγόραρός μου θα τον πάω στις πουτάνες να γίνει άντρας!!!"

    Και η απάντηση της Σουηδής:

    "Επειδή θα κουνηθεί για δύο λεπτά μέσα στην πουτάνα θα γίνει άντρας;"

    (Λίγο άσχετο με το θέμα αλλά καλό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δυο τρεις σκέψεις:
    - Η οικογένεια με ετεροφυλόφιλους γονείς δε διασφαλίζει σε τίποτα ότι το παιδί θα μεγαλώσει και με τα δύο πρότυπα, απλά το κάνει πιο πιθανό (π.χ. διαζύγια με κακή σχέση γονιών, θάνατος ενός από τους δύο, αδιάφορος μη συμμετέχων γονιός κτλ.)
    - Τα επιχειρήματα που αντλούμε από τη φύση πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με προσοχή, καθώς ο πολιτισμός είναι αναπόφευκτα μια απομάκρυνση από τη φύση ή μια επανατοθέτηση του ρόλου της στη ζωή μας.
    - Σε χώρες με χαμηλή ανοχή για τη σεξουαλική διαφορετικότητα, πολλά παιδιά μεγαλώνουν σε οικογένειες με ομοφυλόφιλο γονιό, επειδή αυτός επιλέγει την αμφιφυλοφιλία ως μέσο κοινωνικής κάλυψης.

    Μια άποψη
    - Το ζήτημα δε λύνεται φιλοσοφικά, με συζητήσεις περί της φύσης του ανθρώπου και της οικογένειας. Καλώς ή κακώς έχουν υπάρξει χώρες που εφαρμόζουν την υιοθεσία από ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Είναι ένα μοντέλο που πρέπει να μελετηθεί ψύχραιμα από κοινωνικούς επιστήμονες και ψυχολόγους, ώστε να μάθουμε πραγματικά για αυτό.

    Κι ένα χώσιμο
    - Την αστεία ιστορία με τον Ιμπραήμ την βρήκα πολλαπλώς σεξιστική και να με συγχωρείς που στη λέω, ξέρεις ότι σε συμπαθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ντήαρ Άμμος,

    Θα συμφωνήσω γενικά με τις απόψεις σου και τις σκέψεις σου.

    Θα προσθέσω πάλι ότι ζητούμενο είναι το καλύτερο για το παιδί και όχι διάφορα "χατίρια" σε ετερο- ή ομο- φυλόφιλους.

    Αναφορικά με το χώσιμο:

    Φυσικά και ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΛΑΠΛΩΣ ΣΕΞΙΣΤΙΚΗ η ιστορία με τον Λουδοβίκο -Ιμπραήμ!

    Στόχος μου (κυρίως) ήταν να καταδείξω το γελοίο του "ΘΑ ΠΑΩ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΡΟ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΡΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαίρομαι που συμφωνούμε σύντροφε Λουκανικοφάγε. Όσο για την ιστορία με τον Ιμπραήμ, να με συμπαθάς, παρενόησα. Ιγί γκετζελέρ και λιούτφεν, που θα 'λεγε και ο Ιμπραήμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ ξέρω πως και η αγάπη τρέλα είναι και ότι αν στην τρέλα βασίζεις την ανατροφή ενός παιδιού και απαιτείς και δικαιοσύνη με επιχείρημα αυτή την όμορφη "τρέλα" είσαι εγωϊστής.
    Τον άνθρωπο πρέπει να τον βάλεις να αντιμετωπίσει τέτοια τρέλα όταν φτάσει σε μια ώριμη ηλικία.
    Μετά ο καθής ας κάνει ότι θέλει. Ο άνθρωπος πρέπει να επιλέγει αν θα φύγει από τον "δρομο" της φύσης και όχι για το αν εν τέλει θα αρχίσει να τον ακολουθεί.
    Δείτε το και αλλιώς. Η αγάπη μπορεί υπάρχει για να διευκολίνεται η συνεύρεση. Το αν εμείς το ευχαριστιόμαστε ή όχι δεν έχει να κάνει με το αν μπορούμε ή όχι να αναθρέψουμε ένα παιδί.
    Η αγάπη υπάρχει,επίσης όμως η αγάπη εκφράζεται και παρατηρείτε σε όλες της τις μορφές. Θα βάλουμε ένα παιδί να αφομιώσει όλα αυτά και μετά να σκευτεί τι θέλει να κάνει? Και οι φίλοι του? Φίλες?:S Τι εικόνες θα του δώσουν οι γονείς του? Χρειάζεται να ξαναστήσουμε μέρη της κοινωνίας από την αρχή. Πολύ μπελάς...
    Ας κοιτάξουμε πιο μπροστά να δούμε πόσο άσχημη ή όμορφη μπορεί να γίνει η κοινωνία. Τα δικαιώματα για ένα καλύτερο τώρα δεν μου λένε τίποτα...
    (Δεν το έχω μελετήσει πολύ το θέμα και ούτε έχω διαβάσει πολλές γνώμες από άλλους.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ σύντροφε και συναγωνιστή Ενωσίτη Ραχμάνινωφ,

    Ναι η αγάπη σε κάθε περίπτωση εμπεριέχει ένα ποσοστό τρέλας.

    Αυτό είναι το μόνο που δεν σηκώνει αμφισβήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...