Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου 2009

Koenigsegg. Θα μπορούσε να είναι ένα υπεραυτοκίνητο φτιαγμένο από έναν Ελληναρά για Ελληναράδες;


Το ανωτέρω εικονιζόμενο υπεραυτοκίνητο (400 km/h τελική, 0-100 σε 3’’) είναι ένα Σουηδικό Koenigsegg (site, wiki). Είναι το προϊόν ενός ανθρώπου με πρωτοπόρο και επιχειρηματικό πνεύμα, του Christian Erland Harald von Koenigsegg, (Μη σας ξενίζουν τα τρία μικρά ονόματα στο πλήρες όνοματεπώνυμο. Είναι σύνηθες) που το 1994 σε ηλικία 22 ετών ίδρυσε την ομώνυμη εταιρία κατασκευής υπεραυτοκινήτων στο Ängelholm της Skåne (γέα!) στην νότια Σουηδία.

Στην αρχή είχε βοήθεια από την Volvo, με την παραχώρηση του αεροδυναμικού της τούνελ για την δοκιμή των οχημάτων του. Ακόμα και όταν η Ford απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών της Volvo, δέχτηκε από αυτήν έναν κινητήρα V8 τον οποίο εγκατέστησε στο πρώτο αυτοκίνητο που κατάφερε να πουλήσει το 2002.

Σήμερα όμως έχει απογαλακτιστεί από την Ford και φτιάχνει τους δικούς του κινητήρες, από τότε που λάνσαρε το μοντέλο CCX.

Τώρα μάλιστα με την βοήθεια Νορβηγών επενδυτών, είναι αυτός που σκοπεύει να σώσει το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της SAAB, μετά την διασωλήνωση στο νεκροκρέβατο της μέχρι σήμερα κατέχουσας την πλειοψηφία των μετοχών General Motors. (Αχ, αυτοί οι στυγνοί καπιτάλες οι Wallenberg δεν εσκέφθησαν καθόλου κυανοκίτρινα, πουλώντας τις μετοχές τους της Volvo και της SAAB στην Ford και την GM αντίστοιχα).

Προφανώς ο von Koenigsegg αποτελεί πρότυπο επιχειρηματικότητας και θετικού πνεύματος.

Και ξέρετε κάτι; Δεν είναι ο μόνος εκεί πάνω. Αυτό το πνεύμα είναι ο κανόνας για τους βέρους Σουηδούς (με τις εξαιρέσεις του πάντα). Α! Σαν βέρο Σουηδό εννοώ άτομο όχι απαραίτητα Σουηδικής καταγωγής δια μέσου των αιώνων, αλλά άτομο που μένει επί μακρόν ή έχει γεννηθεί στην Σουηδία και έχει ενστερνιστεί την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της χώρας.

Στην χώρα που είναι αποικία των κατοίκων του πλανητικού συστήματος του Σειρίου στην γη η κατάσταση είναι αντίστροφη. Ο μέσος ΕΛ δεν είναι προσανατολισμένος στο να βρει μια καινούργια ιδέα για ένα νέο προϊόν, να το κατασκευάσει και να το πουλήσει, Όχι. Ο ΕΛ θέλει αφράτο χρήμα. Αν έχει κάποια λεφτά, θα ανοίξει καφετέρια, ή γυράδικο, ή θα νοικιάζει ξαπλώστρες και δωμάτια στο χωριό του το καλοκαίρι, προσφέροντας Μουσάκα Χελλένικο, Σολ υ Μαρ (Αρίμπα!). Για σεξ δεν ξέρω πλέον. Φυσικά και εδώ υπάρχουν οι εξαιρέσεις που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Συνεπώς απαντώντας στο πρώτο σκέλος του ερωτήματος του τίτλου, η απάντηση είναι αβίαστα όχι, τουλάχιστον όχι μέσα στα επόμενα 30 χρόνια. Η ελπίς όμως ψοφεί τελευταία και δεδομένου του μεγάλου αριθμού ΞΕΝΩΝ που έχουν έλθει στην Ελλάδα για να ΠΡΟΚΟΨΟΥΝ, ποντάρω σε αυτούς μπας και κάτσει κάτι.

Και μην ακούω κοινοτυπίες για τους αλλοδαπούς εγκληματίες.

Χαίρω πολύ. ΠΑΝΤΑ το ποσοστό των παρανόμων είναι μεγαλύτερο στις κοινότητες των μεταναστών σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ χώρα. Όποιος τραβεί κάνα ζόρι με αυτό, ας δει τι παιζόταν παλιά με τους Έλληνες μετανάστες στις ΗΠΑ πριν γίνουν κατά 60% εστιάτορες. (Μάδερφάκινγκ Αστόρια ρε μαδερφάκερ, δέστe το κανάλι του Mr Panos στο YouTube εδώ).

Πάμε στο άλλο σκέλος του ερωτήματος τώρα. Θα τολμούσαν οι ΕΛ-ληναράδες να τα σκάσουν για να κυκλοφορούν στην πλατεία Κολωνακίου με ένα τέτοιο υπεραυτοκίνητο;

Μπα, με καμιά Χριστοπαναγία. Όλοι Καγιέ και Τσερόκι και Χάμερ. Ειδικά Χάμερ αν έχουν τα φράγκα.

Γιατί; Τι γιατί; Πώς τον Ήφαιστο τον Κούτσαβλο θα μπορούσε ο ατζαμής ΕΛ-ληναράς να κουμαντάρει ένα αμάξι με 400 km/h τελική και 0-100 σε 3’’; Το πολύ - πολύ να του φόραγε κάτι στοπ σαν αυτά που φαίνονται στο παρακάτω βίδεο (ιδανικά για ταρίφες) και θα καθόταν να το έβλεπε.


Ο ΕΛ-ληναράς οδηγός σαν ατζαμής και φιγουρατζής, θέλει ένα ακριβό τανκ για να έχει μια ψευδαίσθηση ασφαλείας, πατώντας γατιά και σκυλιά ναούμ, γιατί έχει πολύ δυνατή στύση. (Στα μιλητό όταν μιλά στο κινητό, σε ροζ γραμμή. Οδηγώντας).

Βέβαια, αν όλοι οι ενοχλητικοί ΕΛ-ληναράδες κυκλοφρούσαν με υπεραυτοκίνητα τύπου Koenigsegg, θα γλίτωνε η μαμά Ελλάς από την παρουσία τους μια ώρα αρχύτερα αφού θα έτρωγαν την σάπια τους γκλάβα στην Κορίνθου – Πατρών π.χ.

Δε βαριέσαι. (Πώς φαίνεται ο ΕΛ συγγραφεύς ε; Αμέσως το μότο της φάρας μας ;) )

Κλείνοντας απευθύνω ένα σημειολογικής – συνωμοσιολογικής υφής ερώτημα στον γίγαντα εργδημεργ. Στο λογότυπο του Koenigsegg διακρίνεται στην μπλε κορυφή ένα κολοβό διπλό έψιλον. Τι μπορεί να σημαίνει; Καλού κακού έβαλα το λογότυπο από κάτω με φόντο μια εκκλησία του Ängelholm, μπας και το κολοβό διπλό έψιλον γίνει ολόκληρο και αποδειχθεί ο έτσι δικός μας! :-Ρ

22 σχόλια:

  1. Μην περιμένεις "βασιλικά αυγά" από την ΕΛ ράτσα...τους διώξανε και τους βασιλιάδες, για να μην τους ζαλίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 0-100 σε 3" τσ τσ τσ
    κάτι πιο γρήγορο και σε κιτρινάκι έχουμε;
    Βασικά νομίζω ότι πιστεύω ναούμε ανοίγουμε σουβλατζίδικα πατσατζίδικα καφετέριες 5x5 και γενικά ότι ανοίγει και ο γείτονας, γιατί αυτό που ανοίγουμε εμείς είναι αυτό που έλειπε και γενικά έχουμε στο αίμα μας την επιχειρηματικότητα των επιδοτήσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Βέβαια, αν όλοι οι ενοχλητικοί ΕΛ-ληναράδες κυκλοφρούσαν με υπεραυτοκίνητα τύπου Koenigsegg, θα γλίτωνε η μαμά Ελλάς από την παρουσία τους μια ώρα αρχύτερα αφού θα έτρωγαν την σάπια τους γκλάβα στην Κορίνθου – Πατρών π.χ."

    Τί είπε ο θεός;; Το τέλειο έγκλημα! Αν σκεφτείς μάλιστα ότι όλοι αυτοί, την ώρα που θα σκάνε με δύναμη στο διερχόμενο Koenigsegg του αντίθετου ρεύματος θα έχουν μία στύση ίσα με την οροφή, κανείς δε θα έχει παράπονο.

    Ξέρετε αγαπητέ τι Γκαύλα είναι να πηγαίνεις στον αγύριστο την ώρα που προσπερνάς τα τιποτένια καγιέ και χάμερ;

    Ξεκινάμε διαφημιστική καμπάνια εδώ και τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα η μαγκιά δεν απαιτεί απλά ταχύτητα (που στο κάτω κάτω δεν επιδικνύεται τόσο εύκολα). η Μαγκιά απαιτέι εμφάνιση με μουσική στη διαπασών, σπόιλερ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ μου, τα πράγματα δεν έχουν ακριβώς έτσι.

    Θυμάμαι όταν ήμουν πιτσιρικάς, τα δελτία ειδήσεων είχαν δείξει έναν νεαρό, ο οποίος, δεν ξέρω με ποιον τρόπο, είχε καταφέρει να φτιάξει ένα δικό του πρωτότυπο αυτοκίνητο. Το ρεπορτάζ το έδειχνε μάλιστα το αμάξι αυτό να τσουλάει.

    Ε, ο τύπος δεν μπορούσε να βγάλει καν πινακίδες για το αμάξι του - και δε μιλάμε για πινακίδες κυκλοφορίας, μιλάμε έστω για ένα είδος πινακίδας που να λένε «πρωτότυπο μοντέλο - επιτρέπεται να κυκλοφορεί για δοκιμές». Σαν να λέμε, το ρεπορτάζ που έδειχνε το αμάξι να τσουλάει, έδειχνε μια παράνομη πράξη, πάλι καλά που δεν τον συλλάβανε.

    Όσο για τον νεαρό, όταν τον ρώτησε η δημοσιογράφος αν θα ασχοληθεί με το αυτοκίνητο, εκεί ο νεαρός άρχισε να κομπιάζει και να εξηγεί πως δεν είχε περάσει στις πανελλήνιες και πως προσπαθούσε να γίνει δεκτός σε μια σχετική σχολή της Ιταλίας, για σχεδιασμό αυτοκινήτων.

    Άγνωστο το τι απέγινε αυτός ο νεαρός. Είτε τα κατάφερε, πήγε Ιταλία κι έμεινε εκεί, είτε έκατσε εδώ και απηύδησε.

    Το νόημα είναι πως, επιχειρηματικές ιδέες υπάρχουν. Ποιος θα τις στηρίξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετα απο πρόχειρον τινα ανάλυσιν, κατέληξα στο εξης συμπέρασμα:

    Ο Βασιλαυγος δεν είναι ΕΛ-ληναρας.

    Το έμβλημά του είναι ένα οριζοντίως κατοπτρισμένον fleur-de-lis. Και μια που βρίσκεται επάνω σε ασπίδα, είναι εραλδικον οικόσημον ούτως είπειν.

    Σαν κάποιος Σουηδος να είχε σχέσεις με Γαλλία (ή Γάλλος με Σουηδία), μέσω παντρειας, κουμπαριας,κρατικης μετάκλησης, κτλ, ακολουθώντας πχ το προηγούμενον του κόμη Μπερναντόττε.
    (Ένθα το "βασιλέψ" του "Βασιλαυγος" μάλλον αναφέρεται εις Λουδοβίκον τινα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρον αναρωτιέμαι όμως σε τί θα χρησίμευε ένα τέτοιο υπεραυτοκίνητο σε μια χώρα σαν την δική μας. Αν και σιχαίνομαι όλα τα καγιενοχαμεροειδή μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι πολύ πιο χρήσιμα από ένα τέτοιο θηρίο. Σε μια χώρα όπως το ΕΛλαδιστάν που οι τρύπες έχουν μεγαλύτερο συνολικό εμβαδόν από την άσφαλτο ένα τόσο χαμηλό όχημα δεν θα έκανε και μεγάλη απόσταση. Μετά ακόμα και οι καλοί δρομοι έχουν χαμηλά όρια ταχύτητας τι να κάνεις την τελική των 400Km/h όταν με 90 σου δίνουν κλήση για υπερβολική ταχύτητα στην Αττική Οδό;
    Πριν μερικά χρόνια που οι δρόμοι είχαν γίνει ποτάμια και άκουγα τις μπουρμπουλήθρες από την εξάτμιση μου ορκίστηκα πως το επόμενο αυτοκίνητο μου θα είναι Mercedes Unimog το μόνο όχημα κατάλληλο για ΕΛληνικούς δρόμους.
    http://www.unimog.com.gr/default.asp?page=proionta.asp
    Όσο για επιχειρηματικό δαιμόνιο δεν πιστεύω πως οι συνθήκες στην χώρα μας θα ευνοούσαν κάτι διαφορετικό από την ρεμούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ An-Lu

    Εξακολουθώ να πιστεύω ότι μια μέρα τα πτηνοτροφεία των Μεγάρων θα δικαιωθούν!

    @ tiktos

    Μα φυσικά ΚΑΙ με κίτρινα καθίσματα.

    Διαλέξτε τα χρώματά σας: εδώ

    @ ellinaki

    Πω, πω μιλάμε τέτοιο σατανικό σχέδιο, ούτε οι πιο μυστικές από τις μυστικές αδελφότητες!

    @ ο δείμος του πολίτη

    Που να μπει αξιοπρεπές σπόιλερ σε τόσο χαμηλό αμάξι; A;

    @ Κρείτων Κουσουράτος

    Είναι ακριβώς αυτή η αρρωστημένη περιρρέουσα ατμόσφαιρα στην Ελλάδα που πνίγει ΚΑΘΕ δημιουργική ιδέα. Χρειάζεται κανείς πάρα πολλές αντοχές ψυχικές και οικονομικές για να πραγματοποιήσει τα σχέδιά του σε ένα εχθρικό περιβάλλον.

    @ εργδημεργ

    Και πάνω που είχα πιστέψει ότι το μυστήριο κολοβό διπλό έψιλον στην κορυφή σηματοδοτούσε κάτι...

    (Μόνο μην το πάρει πρέφα ο Λιακό, εκεί να δεις γούστα...)

    @ Ptomas

    Αυτό είναι! Για πραγματικούς αγρότες!

    Η Ελλάς είναι χώρα αγροτική.

    Διατάσσω την άμεση προμήθεια UNIMOG από όλους τους αγρότας του Κολωνακίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ, εντελώς αποτυχημένο το συγκεκριμένο παράδειγμα: το όχημα είναι ακατάλληλο για τους Ελληναράδες λόγω της μικρής απόστασής του από το έδαφος, η οποία το καθιστά ακτάλληλο να καβαλλάει το πεζοδρόμιο απένατι από την καφετέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Αγησίας

    Χμμμ... Θα του βάλουμε υδροπνευματική ανάρτηση όπως τα Σιτροέν (μόνο το C5 έχει πλέον νομίζω, παλιά είχαν τα DS, GS, SM, CX, BX, ΧΜ και Xantia) για να "σηκώνεται" και να καβαλά πεζοδρόμια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το συγκεκριμενο οχημα ειναι "παραλογο" ειτε για ΕΛλαδα μιλαμε ειτε για Γερμανια ειτε για Σουηδια ειτε για το Τουρκμενισταν. Δεν υπαρχει κανενα μερος του κοσμου που να μπορεις να πας με 400 χ.α.ω. Τουλαχιστον οχι για πανω απο 1-2 λεπτα - και αν.

    Ουτε σαν επιχειρηματικη ιδεα δειχνει να αξιζει πολλα πραγματα. Δεν μας ειπες την τιμη του, αλλα πιστευω οτι ακομα και αν βρεθουν 20 παλαβοι Σαουδαραβες να το αγορασουν, παλι δεν θα εχει βγαλει τα λεφτα του.

    Στοιχηματιζω οτι ο κυριος Koenigsegg κανει απλα το χομπυ του. Πολυ καλα κανει μεν, αλλα οχι να αναρωτιωμαστε και για το επιχειρηματικο του δαιμονιο.

    Σημερα μονο η Πορσε μπορει να βγαζει λεφτα απο σπορ αμαξια, κι αυτο με δυσκολια. Ολες οι Φεραρι, Λαμποργκινι, Κορβετ κ.α. ειναι επιδοτουμενα φανταιζι προιοντα που κατασκευαζονται για λογους κυρους. Οχι επειδη καποιος κερδιζει λεφτα με αυτα.

    Τα υπολοιπα που λες για την (ανυπαρκτη) επιχειρηματικοτητα στο ΕΛλαδισταν ειναι 100% σωστα. Τεκμηριωνονται μαλιστα απο παμπολλα παραδειγματα (ειμαι ενα απο αυτα).
    Αλλα δεν τεκμηριωνονται απο το υπεραυτοκινητο του συμπαθους κυριου Koenigsegg.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Jolly Roger

    Κοίτα, σίγουρα το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι σαν το ΤΑΤΑ nano και μη σου πω ότι αν βγει και σε ηλεκτροκίνητη έκδοση, θα αγοράσω ένα.

    Τον von Koenigsegg, παρ 'όλο που σίγουρα έκανε την μούρλα του επάγγελμα και τα supercars δεν είναι η καλύτερη επιχειρηματική κίνηση, τον ανέφερα διότι:

    1. Ξεκίνησε στα 22.

    2. Είναι Νοτιοσουηδός. (Ξέρω είμαι απαράδεκτος).

    3. Ετοιμάζεται να ηγηθεί της SAAB με την βοήθεια Νορβηγών επενδυτών.

    Το πόσο καλός επιχειρηματίας είναι, θα το δείξει τώρα στα δύσκολα, που αναλαμβάνει ένα πολύ καλό έτοιμο brand name, αλλά με μύρια προβλήματα. Μια φορά entrepreneurial spirit έχει.

    Άσε το παιδί να εκφραστεί επιχειρηματικώς βρε! :)))

    (Τι πάει να πει είναι 37; Στην Ελλάδα τα παιδιά είναι μέχρι τα 70. Μετά γίνονται έφηβοι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χμμμ, το ΤΑΤΑ nano εχει απαραδεκτες νορμες ασφαλειας και ειναι απελπιστικα αργο (μερικοι λενε και αναξιοπιστο). Μονο οι ινδοι που δινουν στην ανθρωπινη ζωη μηδαμινη αξια, μπορουν να αποδεχτουν αυτο το κατασκευασμα.

    Ναι, τεχνολογικα ειναι δυνατον να κατασκευασεις αυτοκινητα που ειναι ΚΑΙ μικρα ΚΑΙ φτηνα ΚΑΙ ασφαλη ΚΑΙ γρηγορα ΚΑΙ φιλικα πορς το περιβαλλον (ταυτοχρονα ολα αυτα). Αλλα τοτε θα λεγεσαι Φολξβαγκεν ειτε Μερσεντες, οχι ΤΑΤΑ. ;-)
    Θελω να πω, δεν αποτελει και τιποτα σπουδαιο να παρεις ενα αυτοκινητο οπως η ΤΑΤΑ, να του αφαιρεσεις οτιδηποτε το κανει αυτοκινητο και μετα να το πουλας επειδη ειναι "φτηνο" (αγνοωντας επιδεικτικα την αξια της ανθρωπινης ζωης).

    Ο κυριος von Koenigsegg ειναι αξιοθαυμαστος εννοειται. Καταφερε να κανει το χομπυ του επαγγελμα. Αλλα αν καποτε βγαλει λεφτα, θα τα βγαλει σαν διευθυντης της SAAB, οχι σαν κατασκευαστης supercars.

    Για το ΕΛλαδισταν, θα ευχομουν να υπηρχαν πολλοι von Koenigsegg. Ανθρωποι με επιχειρηματικο πνευμα, αλλα και οι συνθηκες που να τους ευνοουν στην δραστηριοτητα τους.

    Αλλα αν γινοταν αυτο, η ΕΛλαδα δεν θα ηταν ΕΛλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσχετον...

    Το βίνδεομπλογκ του μίστερ Πάπας από Ν.Υ είναι για επικό γέλιο...Θεϊκή έμπνευση.

    quote

    "If u have an S on your name you're Greek person.S is for supermen means greek superpeople".

    Έφυγε για τη Δευτέρα να το δείξω στους Γερμανούς στο λαμπ, που δεν με πιστεύουν ότι είμαστε 300 εκατ. σε όλο τον πλανήτη και ότι έχουμε ανακαλύψει τα πάντα.Ακόμα και ο τόνος στην ισπανική γλώσσα είναι δική μας πατέντα (όπως ξεδιάντροπα είπα στην καθηγήτρια Ισπανικών σήμερα το πρωί).

    :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξέρετε..η νέα ηγεσία της χώρας μας δια των ουεμπικών αντιπροσώπων της, πυροβολεί κατά ριπάς τον τελευταίο καιρό με το επαναστατικό μότο "απωθείστε τα παιδιά από την ιδέα του δημοσίου",
    αποφεύγοντας έντεχνα οποιαδήποτε αναφορά σε καυτά και σατανικά ερωτήματα, όπως:
    α) πόσες επιδοτήσεις πια να σώσουν τον νέο επιχειρηματία;
    β) το ΤΕΒΕ και λοιπά βρυκολάκια πόσο αίμα απαιτούν καπάρο για το πρώτο βήμα μετά το μπουσούλημα μεταξύ ..γνωστής υφής ποδιών [η ποδιά της ποδιάς των ποδιών]

    Και τέλος πάντων, στα έξω συμπαντικά [εκτός ελλάδας] αν είσαι άνεργος με φαντασία και όρεξη για τρέξιμο γίνεσαι επιχειρηματίας,

    εδώ γίνεσαι πολιτικός.



    btw
    το ποστ σας είναι έως τρομοκρατικό τώρα που δεν ισχύει η απόσυρση κι ένα αξιοπρεπές τ-ζιπ στοιχίζει 12,000 μόνο.
    Δηλαδή..είστε ένας ταραξίας συνείδησης.
    Μη ξυπνάτε τον κόσμο λέμεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Jolly Roger

    "...Μονο οι ινδοι που δινουν στην ανθρωπινη ζωη μηδαμινη αξια, μπορουν να αποδεχτουν αυτο το κατασκευασμα..."

    Είναι καθαρά θέμα προσφοράς και ζήτησης. Στην Ινδία παρά τις καμπάνιες για τον οικογενειακό προγραμματισμό από την δεκαετία του '70 ήδη, ο πληθυσμός συνεχίζει να υπέρ-αυξάνεται. (Λες το ΤΑΤΑ nano να είναι μέσο ελέγχου του υπερπληθυσμού;).

    Σίγουρα στην Ευρώπη θα έρθει βελτιωμένο. Οι Ρουμάνοι που βρίσκονται ανάμεσα στην Ινδία και την Δ. Ευρώπη αναφορικά με την εκτίμηση της αξίας της ανθρώπινης ζωής, βγάζουν το Dacia Logan με την βοήθεια της Renault. Το Logan βρίσκεται στο μεσοδιάστημα του Tata nano και του VW Golf...

    Όσο για την αρρωστημένη περιρρέουσα ατμόσφαιρα που κάνει την Ελλάδα Ραγιαδιστάν, δεν ξέρω αν θα αλλάξει ποτέ...

    (Ίσως η είσοδος πολλών ξένων και οι μικτοί γάμοι να είναι μια λύσις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ BioLogos

    Καλά, μιλάμε αρχηγός ο δικός σου έτσι; Ωλλ σαξέσφουλ πήπουλ ιζ Γκρήκ!

    @ diVa

    Θεωρώ ότι η νέα διαδικτυακή κυβέρνησις, δεδομένης της αρρωστημένης περιρρέουσας ατμόσφαιρας που κάνει την Ελλάδα Ραγιαδιστάν πνίγοντας κάθε δημιουργική προσπάθεια, θα πρέπει να ολοκληρώσει την προτροπήν ως εξής:

    "Μην ζμπρώχνετε τα παιδιά σας στο δημόσιο! Ζμπρώχτε τα στην πολιτική!"

    Ξέρεις κάτι; Βαρέθηκα να ακούω σε κάτι εκπομπές τύπου "Διασπορά" της ΕΤ3 για το πόσο γουάου έχουν γίνει στο εξωτερικό διάφοροι Ελληνικής καταγωγής επιστήμονες, επιχειρηματίες, καλλιτέχνες.

    Τσιφτιά τους και μαγκιά τους και τσιφτιά και μαγκιά των χωρών που τους φιλοξενούν, ή τους έχουν υπηκόους τους και επωφελούνται.

    Θα προτιμούσα ένα εκατομμύρια φορές όλοι αυτοί να είχαν προκόψει στην Ελλάδα!

    Τον αφρό της Ελλάδας τον χαίρονται τα εξωτερικά και η Ψωρογιώργαινα(*) ρημάζει σαν κάτι ορεινά χωριά της Ηπείρου...

    (*) Ψωροκώσταινα πριν το 1980 και Ψωρομήτσαινα πριν το 2002 ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ.. μια πονεμενη ιστορια το ελληνικο αυτοκινητο..
    Ο Γιωργος Μιχαήλ μετα τις βασικες σπουδες στο ΑΠΘ (αρχιτεκτονικη σχολη) πηγε Λόντον και κατασκευασε κατι ηλιακα σαραβαλακια (μπιαχχχ) που ξεναγουσαν στα παρκα τους επισκεπτες κυκλοφορωντας με ταχυτητα (ξαναμπλιαχχχ) μολις 12χλμ/ωρα και λειτουργωντας αποκλειστικα με φορτιζομενες μπαταριες απο τον ηλιο του ομιχλωδους Λοντον (ξαναματαμπιλιαχχχ)
    Ειχε σχεδιασει και ηλιακα παιδικα τουτού πιστα αντιγραφα των κανονικων μοντελων -σιτροεν, ίσως και μερσεντε, και δε θυμαμαι ποιες ακριβως αλλες. Σημερον, θα επανηλθεν εις τα πάτρια εδάφη και θα εργαζεται (νομιζω) εις μιαν καλην εταιρειαν ως καλος οικογενειαρχης και λαμβανει ενα καλουτσικον μισθουλακον, σωστα πραγματα, οπως πρεπει δλδ, και αφησε τα ονειρα του για τους επιγόνους...
    Ποιος τον χ.. λοιπον το Γιωργο Μιχαήλ; Εμεις νά'μαστε καλα! (αλλη μια φραση καθαρα ΕΛ προελευσης)

    Ο τυπας στο Ζβέριγε ειναι σαφεστατα ΕΛ καταγωγης, διοτι και οι Μπουοναπαρτε ΕΛ καταγωγης ήσουντο -ΕΛ+Κορσικανοι=ξαδερφια.

    Τι να λεμε τωρα; Ε, δεν ειμαστε λαος! (φυσικα και δεν ειμεθα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Rodia

    Ξέρεις κάτι;

    Πάντα αναρωτιόμουν ποια είναι η απάντηση στην διαπίστωση "Δεν είμαστε λαός".

    Τι είμεθα τέλος πάντων;

    Πάντως ότι κα να 'μαστε, εμείς να 'μαστε καλά :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητέ Κάρολε, δε βαριέσαι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχχχ.. μολις πάταγα το κλικ να ανεβει το προηγουμενο σχολιο μου ηρθε φλασια με την απαντηση:
    Ειμαστε Σουπερ_λαος, όπως λέμε σουπερ_νοβα στο περίπου, ενα αστερι υπερλαμπρο που τεινει στον οριστικο του αφανισμο, για τουτο και δεν κοπτομεθα για τιποτε -υποθέτω. Τι τον νοιαζει ενα μπαμπογερο με το 1,5 ποδι στον ταφο; Η αύξηση του εγωϊσμού ειναι και αυτο ενα δειγμα υπερήλικος με ανεκπληρωτες επιθυμιες.. Μας ταιριαζει και αυτο το χαρακτηριστικο! ε; :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Rodia

    Μια ζωή σούπερ και ανεκπλήρωτοι ταυτόχρονα! Γέα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...