Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009

Ο συντηρητισμός ρουφεί σφαιρίδια και άλλα φύρδην μίγδην.


Κυβερνομούτσοι, κυβερνομούτσες και κυβερνομουτσόπουλα.
Με αφορμή την εκλογή του μεγίστου των Μακεδονομάχων στην ηγεσία του κόμματος της παραδοσιακής λαϊκής κεντροδεξιοχουντοβασιλοφιλελεύθερης Ελληνικής συντηρητικής παρατάξεως, θα ήθελα να επισημάνω την ματαιότητα του συντηρητισμού όπως φαίνεται και εις το ανωτέρω δαουνιαστικόν ποστερίδιον.

Αγαπητοί συνκυβερνοθαλασσοπνιγμένοι, το ανωτέρω μουχλιασμένο τεμάχιο τυρού καθιστά ηλίου φαεινότερον το αδύνατον της συντήρησης μίας καταστάσεως εσαεί, σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και χαοτικά μεγάλο σύμπαν.

Συντήρηση=Στασιμότητα=Καρδιογράφημα ευθείας γραμμής= Θάνατος (Και ποιος αθάνατος θα μου πείτε, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα).

Σύμπαν=Ζωή=Συνεχής μεταβολή=Διαρκής ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ στην συνεχή ροή νέων δεδομένων.

Ναι προσαρμοστικότητα. Η συνταγή της επιτυχίας.

Εάν στην ΝΔ π.χ. επιλέγουν την στασιμότητα και την μούχλα, δεν ξαναβλέπουν την κουτάλα με το δημόσιο χρήμα (του μαλάκα φορολογούμενου) τουλάχιστον για 2-3 εθνικές εκλογές.
Α, ξέρω ξέρω, είμαι κακός, στην πραγματικότητα τους πονεί το πατρίς το θρησκεία (Ελληνική Ορθόδοξος Νέου ημερολογίου) και το οικοΓΚένεια με τα 1,20 παιδιά ανά ΓΚυναίκα (καρπεροί οι ΕΛ βρε παιδί μου). Σόρρυ.

(Φαίνεται ότι στην νέα έκδοση του λεξικού του Κου Μπαμπινιώτου η «Πατρίδα» είναι συνώνυμη της «Κουτάλας» χο, χο, χο).

Δε βαριέστε, δικαιώνομαι στις προβλέψεις μου ότι στην ελληνική Δεξιά δεν βγαίνει αρχηγός με αιδοίο με τίποτα, δε πα να έχει όσους μηχανισμούς και κολλητηλίκια θέλει. Όχι ότι το dorabak μου είναι συμπαθές, κάθε άλλο, αλλά και μόνο σημειολογικά να το έβλεπε κανείς, θα ήταν κάτι για να τους φύγει λίγο η μούχλα εκεί μέσα.

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

O wad some Power the giftie gie us, to see oursels as ithers see us! (Η γνώμη των άλλων)


Χρόνια πριν, κυριολεκτικά αιώνες στην σημερινή εποχή της εξοντωτικής παγκοσμιοποιημένης ταχύτητας, είχε πέσει στην αντίληψή μου ένα ποίημα του Σκώτου Robert Burns (1759-1796).

Η κεντρική ιδέα του κειμένου συνοψίζεται στους στίχους στο τέλος που είναι μαρκαρισμένοι με πορτοκαλί χρώμα. (Σίγουρα η γλώσσα του 18ου αιώνα θα ζορίσει πολύ τους κατόχους Λόουερ Στρατηγάκη, αλλά αν δοκιμάσετε να το διαβάσετε με Σκωτζέζικη προφορά θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Θα έχωνα τον cyrus που γουστάρει να μεταφράζει ποίηση να το μεταφράσει, αλλά είπα να σας βασανίσω λίγο καλύτερα).

To A Louse
On Seeing One On A Lady's Bonnet, At Church 1786


Ha! whaur ye gaun, ye crowlin ferlie?
Your impudence protects you sairly;
I canna say but ye strunt rarely,
Owre gauze and lace;
Tho', faith! I fear ye dine but sparely
On sic a place.

Ye ugly, creepin, blastit wonner,
Detested, shunn'd by saunt an' sinner,
How daur ye set your fit upon her-
Sae fine a lady?
Gae somewhere else and seek your dinner
On some poor body.

Swith! in some beggar's haffet squattle;
There ye may creep, and sprawl, and sprattle,
Wi' ither kindred, jumping cattle,
In shoals and nations;
Whaur horn nor bane ne'er daur unsettle
Your thick plantations.

Now haud you there, ye're out o' sight,
Below the fatt'rels, snug and tight;
Na, faith ye yet! ye'll no be right,
Till ye've got on it-
The verra tapmost, tow'rin height
O' Miss' bonnet.

My sooth! right bauld ye set your nose out,
As plump an' grey as ony groset:
O for some rank, mercurial rozet,
Or fell, red smeddum,
I'd gie you sic a hearty dose o't,
Wad dress your droddum.

I wad na been surpris'd to spy
You on an auld wife's flainen toy;
Or aiblins some bit dubbie boy,
On's wyliecoat;
But Miss' fine Lunardi! fye!
How daur ye do't?

O Jeany, dinna toss your head,
An' set your beauties a' abread!
Ye little ken what cursed speed
The blastie's makin:
Thae winks an' finger-ends, I dread,
Are notice takin.

O wad some Power the giftie gie us
To see oursels as ithers see us!

It wad frae mony a blunder free us,
An' foolish notion:
What airs in dress an' gait wad lea'e us,
An' ev'n devotion!

Σίγουρα έχει ενδιαφέρον να διαπιστώνει κανείς τι αντίκτυπο μπορεί να έχει η διαδικτυακή εικόνα κάποιου, σε άτομα που δεν τα έχει συναντήσει ποτέ. Αν έχει κανείς υπ' όψη του τι άποψη έχουν για το άτομό του διάφοροι εξωτερικοί παρατηρητές με διαφορετικά επίπεδα σπουδών ευφυίας και πολιτικών / κοινωνικών απόψεων, οπωσδήποτε μπορεί να φτάσει ευκολότερα στο "γνώθι σε αυτόν". (Όχι φυσικά υιοθετώντας άκριτα την άποψη των άλλων. αλλά χρησιμοποιώντας την σαν μπούσουλα).

Θυμάμαι την έκπληξη του θολοκουλτουριάρη λιανοπωλητή οπωροκηπευτικών Βρασίδα - Σιγισμούνδου Μπεχλιβανέα όταν κάποια τσουράπω νευρωτική κακογαμημένη γκιόσα του σφύριξε ότι είμαι ο θρυλικός Πέλσεμάννεν με τ' όνομα.

Κρατώντας αποσβολωμένος τα βλίτα σε απόσταση ασφαλείας 10 cm από την Απωανατολίτικη ηλεκτρονική ζυγαριά αναφώνησε:

"Τι;; Αυτός είναι ο διάσημος Πολσεμάννεν; Αποκλείεται! Ο Πόλσε είναι ένας σαν τον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη ση ασπράκη με ξανθές κοτσίδες και γενειάδα, κράνος με κέρατα, ενώ στο δεξί του χέρι κρατάει το σφυρί του Θωρ! Δε σε πιστεύω!"

Ή κάποια από τα εκπληκτικής ευφυίας σχόλια σε χιουμοριστικά βίδεα μου στο YouTube, που λαμβάνω από ανεγκέφαλα λοβοτομημένα Λιακοκούραδα, που σε κάνουν να αναρωτιέσαι, αν η ευγονική δεν είναι και τόσο κακή ιδέα τελικά.

Βίδεο με τίτλο "Οι Κένταυροι από τον Σείριο έρχονται..." έλαβε το παρακάτω σχόλιο σε άπταιστην αρχαιογκρηκλισκήν:

"ki egw gamaw_ apisteyta poly.kai to ixwr mou einai sta ypsh.isws epeidh eimai kai niw8w Ellinaras.opoios de to niw8ei as synexisei na ginetai pioni kai karagkiozhs,na ekfylizetai ,na pinei mayra kai na gamaei, an vrei, kamia vrwmiara ,ksypolhth me salvaria pou 8a nai tyfla.alla epeidh kai kapoioi ton patriwtismo ton lene fasismo,tou eyxomai na pantreytei mia alvanida kai na kanei to glenti sto xwrio ths sthn Alvania.xaxaxaxa".

Πράγματι, κάτι τέτοια με κάνουν να σκέφτομαι ότι βρίσκομαι στον σωστό δρόμο.

Αν άνθρωποι τους οποίους σιχαίνεσαι γι αυτά τα οποία πρεσβεύουν και εκπροσωπούν, σε επικροτούν πρέπει να δεις τι κάνεις λάθος.

Αντίθετα αν σε επικροτούν άνθρωποι που έχεις σε εκτίμηση τότε είσαι στον σωστό δρόμο.

Εσείς, θεωρείτε χρήσιμο το να γνωρίζει κανείς πώς τον βλέπουν οι άλλοι;

Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2009

Επετειακή κατάθεσις βιδεοστεφάνων.

Σαν συνειδητοποιημένος ΕΥ-λογερ αγωνιστής, δεν θα μπορούσα παρά
να ρίξω και εγώ τον τυποποιημένο επετειακό μου στέφανο, τιμώντας
την αντίσταση στην γελοιωδέστερη χούντα του σύμπαντος.
Την αντίσταση μιας μικρής μερίδας ενός κατά πλειοψηφία συμβιβασμένου πληθυσμού (ας μην κρυβόμαστε).

Πάντως σε αντίθεση με την Ισπανία και την Πορτογαλία, για να πέσουν οι φασουλήδες της Αμερικανοκινούμενης χούντας, χρειάστηκε να υποστεί η Ελλάδα "στημένη" στρατιωτική ήττα στην Κύπρο υπό τις ευλογίες και την στήριξη του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ.

Βίδεο 1: H χούντα των γελοίων.



35 χρόνια μετά την πτώση της χούντας και 36 μετά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου,τα ωά των ερπετών ξαναβρίσκουν ιδανικές συνθήκες επωάσεως πανευρωπαϊκά.

Ο λόγος;

Η αποβιομηχάνιση, η αποδόμηση του κράτους πρόνοιας, η ασυδοσία του τραπεζικού κατεστημένου και η μαζική είσοδος ξένων από χώρες που πλήττονται από υπερπληθυσμό και πολέμους, ξυπνούν τα αμυντικά - ξενοφοβικά αντανακλαστικά των πολιτών.

Η σταδιακή αποδόμηση του κράτους πρόνοιας είναι σαφώς πιο φανερή στην μυθοποιημένη στα μάτια των Ελλήνων Σουηδία. (Άλλωστε το Ελληνικό κοινωνικό κράτος μπροστά στο Σουηδικό, μοιάζει ακόμα και σήμερα με ανέκδοτο).


Αργά αλλά σταθερά, η Σουηδία μετατρέπεται κοινωνικά σε Καλιφόρνια ή έστω Μινεσότα, όπως θα ήθελαν (για λόγους γκλαμουριάς και αμερικανοπληξίας, όχι κοινωνικής πρόνοιας) οι περισσότεροι Σουηδοί.

Τον Σεπτέμβριο του 2010 οι Sverigedemokraterna (Λάος Light) μετά τις πολλές επιτυχίες τους στις δημοτικές - νομαρχιακές εκλογές το 2006, αναμένεται να μπουν στην βουλή με τα τσαρούχια τους, ξεπερνώντας το όριο του 4% και πιάνοντας ποσοστά ανάλογα των Μπουμπούκων.

Βίδεο 2: Η φτώχεια φέρνει γκρίνια και ακροδεξιά.

Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2009

(Μ)Πόλη


Όπως είναι γνωστό στους αναγνώστες αυτού του ιστολογίου είμεθα ΑΕΚτζήδαι μέχρι μυελού οστών. Άλλωστε ο παππούς από εκεί ήρθε κάποια στιγμή στην ηπειρωτική Ελλάδα και φυσικά ήταν και αυτός ΑΕΚτζής. Συνεπώς η Κωνσταντινούπολη μας φαίνεται οικεία και όχι σαν κάποιος ξένος τόπος, άσχετα αν εκεί τώρα μένουν περισσότεροι από τον πληθυσμό της Ελλάδας, Τουρκοι, Κούρδοι και άλλοι,.

(Ο άλλος παππούς ήταν από το μαγευτικό Jönköping. Διαφημιστική σφην: Επισκεφθείτε το σκληρά δοκιμαζόμενο από την οικονομική κρίση μαγευτικό Jönköping. Η Husqvarna μετέφερε τις εργασίες του εργοστασίου αλυσοπρίονων και γρασιδοκουρευτών στην Πολωνία και σε κάποιο άλλο μέρος της Σουηδίας, αφήνοντας καμιά χιλιαδίτσα εργαζόμενους μπουκάλα. Κακούργα παγκοσμιοποίηση. Τέλος σφήνας).

Τα τελευταία χρόνια διάφοροι πατριδοκάπηλοι Ελληνόμπες γκαρίζουν για το ότι πρωτεύουσα της Ελλάδας είναι η Κωνσταντινούπολη, εμπρός παλουκάρια, με τ’ άρματα στην Μπόλη θα μπούμε μια βραδιά, να κάνουμε παρέλαση μπρος την Αγιά Σοφιά και άλλα τέτοια στρατόκαυλα και εθνεγερτικά.

Κάποιοι άλλοι αβάν γκαρ και καλά για τον βούρτσο, λένε ότι πρέπει να αποκαλούμε την Κωνσταντινούπολη Ισταμπούλ, διότι έτσι την λένε οι Τούρκοι και αυτή η ονομασία έχει επικρατήσει διεθνώς.

Η άποψή μου είναι ότι και οι δύο τοποθετήσεις είναι για τα μπάζα και λάθος.

Και επειδή ξαναβγήκε σε διάφορα βλογς και κανάλια το θέμα, με αφορμή με κάποια εκκολαπτόμενη λεωφορειακή γραμμή Ξάνθης – Ισταμπούλ (έτσι παρουσιάζεται) και διότι οι Τουρκικές αερογραμμές διαφημίζουν στα Ελληνικά πτήσεις προς την «Ισταμπούλ», είπα να γράψω κάτι τις. (Σιγά μην δεν αποκαλούσαν οι ΤΟΥΡΚΟΙ το Βυζάντιο Ισταμπούλ. Για μαλάκες ψάχνετε; Ήμαρτον).

Πάμε να αποδομήσουμε τους Ελληνόμπες πρώτα, που πρωτοστατούντος του κυρίου επίτιμου καθηγητού του πανεπιστήμιου της Γουαδαλαχάρα Κ.Πλέυρη ωρύονται; «Μπόλεμος; ΜΠΟΛΕΜΟΣ!» (Μετά λέει για τις σβάστικες που θα ξανανεμίσουν πάνω από την Ευρώπη. Βράσε ρύζι Ισίδωρε).

Εφ’ όσον κάποιοι το παίζουν ΕΛ-ληναράδες εκ του ασφαλούς (δεν έχουν κυβερνητικό πόστο, ούτε πρόκειται να αποκτήσουν ποτέ), ας πάνε κατ αρχήν να πολεμήσουν στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ και μην ακούω μαλακίες για γηρατειά και άλλα χαζά.

Μπόλεμος; ΜΠΟΛΕΜΟΣ! Ναούμ.

Κύριοι ΕΛ-ληνόμπες του καφενείου, για να γίνει η Ισταμπούλ Κωνσταντινούπολη, πρέπει να γίνει πόλεμος. Άλλη λύση δεν υπάρχει. Η ονομασία υπάρχει από το 1453 και έχει ριζώσει διεθνώς. Η μόνη περίπτωση να καταλάβει κάποιος ξένος ποια πόλη εννοείς λέγοντας «Κωνσταντινούπολη», είναι να γνωρίζει ιστορία, όποτε χαίρετε. Εδώ δεν ξέρουν την δίκη τους κατά κανόνα, την ιστορία του Ελληνικού χώρου θα ξέρουν; Εγώ προσωπικά για να συνεννοηθώ γρηγορότερα με ξένους την αποκαλώ Ισταμπούλ. Αν το φέρει η συζήτηση τους λέω και για το Βυζάντιο την αποικία των Μεγαρέων, και την Κωνσταντινούπολη.

Τώρα για τον πόλεμο. Για να κάνει μια χώρα επιθετικό πόλεμο πρέπει να κατασκευάζει η ίδια ΟΛΑ τα όπλα της. Από την στιγμή που η αεροπορία σου είναι στο έλεος των Αμερικανών και των Γάλλων, αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ αεροπορία, εκτός εάν δώσει το ΟΚ ο μπαρμπα Σαμ. Τέλος. Άντε, μαζεύετε τα λάβαρα, τις σημαίες, και τα εξαπτέρυγα και πίσω στο καφενείο για κοντσίνα πατριδοκάπηλοι.

Για τους Ισταμπουλομανείς: Ακούστε μάΝγκες, εδώ στο Ελλαδιστάν μιλάμε Ελληνικιά Δημοτικιά και τις ξένοι τις αποκαλούμε όπως μας ΓΚΑΒΛΩΣΕΙ και λογαριασμό δεν δίνουμε. Άμα λάχει την Φύρομ του ναζιστή Γκρουέφσκι την λέμε Βοθροκούρβιτσα, και την Κωνσταντινούπολη Κωλομπουρδελομπεχλιβανομπουχλουμπού, αλλά δεν το κάνουμε γιατί σεβόμαστε τον κομμωτή που κάνει περμανάντ στην γενειάδα του Βαρθολομαίου.

Και αυτή είναι η τακτική που ακολουθεί όλος ο κόσμος. Αλλιώς θα έπρεπε όλοι να μας λένε Ελλάντα ή εμείς να λέμε την Ουγγαρία Μαγκυαρόρσαγκ, την Φινλανδία Σουόμι, την Γερμανία Ντόιτσλαντ, την Γαλλιά Φρανς, την Σουηδία Σβέργιε και την Ουαλία Cymru (Κάμρι).

Το να λέμε το Βυζάντιο Ισταμπούλ στα Ελληνικά, δεν προσφέρει τίποτα, πέρα από άφθονο γέλωτα στο στρατιωτικό κατεστημένο της Τουρκίας.

Λίγος κοινός νους χρειάζεται, αλλά κατά πως φαίνεται κακώς ονομάζεται κοινός, αφού, κάθε άλλο από κοινός είναι.

Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2009

Κοσμικόν Εθνόσημον.

Βρίσκω την Θεσσαλονίκην συμπαθητικήν πόλιν, όχι διότι είναι «ερωτική» και άλλα τέτοια χαζά που λέγονται από λιγούρηδες εν έτει 2009, αλλά διότι έχει πολύ ανθρωπινότερο μέγεθος από την Βοθροαθήνα. (Το «Κωλαθήνα» το βρίσκω ευφημισμό). Όπως και να έχει και στις δύο περιπτώσεις εμποδίζει την (Μ)ΠΑΟΚΑΡΑ να πάρει πρωτάθλημα και αυτό δεν είναι σωστό και το παραδέχομαι, αν και ΑΕΚτζής.

Βέβαια, το δυστύχημα είναι ότι όλες οι Ελληνικές πόλεις προσπαθούν να γίνουν «μικρές Αθήνες», οπότε η συνολική βοθροποίηση της Ελλάδας είναι τόσο σίγουρη όσο ο θάνατος.

Στην Θεσσαλονίκη κατοικοεδρεύουν τιτάνες του πνεύματος και της διανόησης, όπως ο αγαπημένος μου ιερωμένος, η Ανθιμάουα με τ’ όνομα. Πρόσφατα σήκωσε το Ιερόν +Καλάcνικωφ+ της οργής, με κάποια αφορμή που δεν ενθυμούμαι τώρα και εκεί που μασαμπούκωνα μπογάτσα Σερρών με κρέμα, από τας Σέρρας, ορίτζιναλ μέσα από το τάπερ, αναφώνησε:

«Θέλουν να βγάλουν τον ΣΤΑΥΡΟΝ από την σημαία μας!»

Βέβαια, αυτό δεν θα γίνει ποτέ, όσο οι επί της ταυτότητας «Χ.Ο.» της πλάκας αποτελούν την πλειονότητα του κράτους, αλλά σκέφτηκα (η μπογάτσα τρέφει την φαιάν ουσίαν), γιατί ντε και σώνει να έχουμε στο εθνόσημο τον σταυρό;

Δείχνει κάτι προς τους κουτόφραγκους αυτό; Τίποτε άλλο εκτός από το ότι είμεθα θρήσκοι, όχι. Βέβαια και οι Σκανδιναβοί έχουν τον σταυρό στις σημαίες και τα εθνόσημά τους, για να τα βλέπουν οι κουτόσλαβοι και οι χαζοιάπωνες, αλλά αυτοί ήταν θρήσκοι παλιά. Τώρα που είναι οτιδήποτε άλλο, από άθεοι μέχρι νιου έητζ και φρεσκομουσουλμάνοι, βαριούνται να τα αλλάξουν. Η δύναμη της συνήθειας.

Θα πρότεινα κάποιο εθνόσημο που θα είναι συμβολικό των ιδιοτήτων που θα θέλαμε να προβάλλουμε, ούτε σταυροί, ούτε Αη- Γιώργηδες, ούτε Μεγαλέξαντροι, ούτε χλαμύδες, ούτε τα βυζιά της Αφροδίτης τα οποία τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση. Κοιτάμε στο μέλλον με αισιοδοξία και τσαμπουκά.

Έτσι μπορεί οι Γάλλοι να έχουν σαν σύμβολο τον πετεινό, οι Γερμανοί τον αετό, οι Ρώσοι την αρκούδα, οι ΗΠΑ τον λευκοκέφαλο αετό, οι Βρετανοί τον λέοντα, καθώς και άλλα κράτη όπως η Βουλγαρία και η Φινλανδία, όπου το μόνο μέρος που έχουν δει λιοντάρια είναι ο ζωολογικός κήπος.

Ιδού η πρότασή μου, που πιστεύω ότι θα είναι τζιτζί στο στήθος της φανέλας της εθνικής:


Σημειολογική ανάλυση:

Είμεθα ευφυείς και πολυμήχανοι ωσάν τον Οδυσσέα γι αυτό βάζουμε και τα ευφυή δελφίνια.

Τα δελφίνια είναι δυο, άρα είμαστε ενωμένοι.

Το ένα έχει τα χρώματα της θάλασσας, αλλά επειδή υπάρχει και η ηπειρωτική Ελλάδα, το άλλό έχει τα χρώματα του ήλιου και των καραφλών βουνών μας.

Ε, καλά, αν διαλέγουμε για σύμβολό μας δύο ψάρια, έστω και θηλαστικά πάει να πει ότι είμαστε θαλασσινοί και δεν έχουμε ρεκόρ πνιγμών κάθε χρόνο κλπ.

Ωραίο ε;

Ούτε εξαπτέρυγα, ούτε δωδεκάθεο, πιο κοσμικό δεν γίνεται. Στο κάτω - κάτω, όλος ο κόσμος την Ελλάδα την ξέρει για την προσφορά της σε μια εποχή που δεν ήταν χριστιανική και όχι για την θρησκοληψία ή την ευσέβεια της. (Και ποιος ξένος δίνει δεκάρα για το αν είμαστε θρήσκοι δλδ.)

Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, μάλλον ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ θα ήταν το καλύτερο κοσμικό εθνόσημο για την Ελλάδα. Μας εκφράζει καλύτερα.

Άκου ευφυείς και ενωμένοι…

Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου 2009

Koenigsegg. Θα μπορούσε να είναι ένα υπεραυτοκίνητο φτιαγμένο από έναν Ελληναρά για Ελληναράδες;


Το ανωτέρω εικονιζόμενο υπεραυτοκίνητο (400 km/h τελική, 0-100 σε 3’’) είναι ένα Σουηδικό Koenigsegg (site, wiki). Είναι το προϊόν ενός ανθρώπου με πρωτοπόρο και επιχειρηματικό πνεύμα, του Christian Erland Harald von Koenigsegg, (Μη σας ξενίζουν τα τρία μικρά ονόματα στο πλήρες όνοματεπώνυμο. Είναι σύνηθες) που το 1994 σε ηλικία 22 ετών ίδρυσε την ομώνυμη εταιρία κατασκευής υπεραυτοκινήτων στο Ängelholm της Skåne (γέα!) στην νότια Σουηδία.

Στην αρχή είχε βοήθεια από την Volvo, με την παραχώρηση του αεροδυναμικού της τούνελ για την δοκιμή των οχημάτων του. Ακόμα και όταν η Ford απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών της Volvo, δέχτηκε από αυτήν έναν κινητήρα V8 τον οποίο εγκατέστησε στο πρώτο αυτοκίνητο που κατάφερε να πουλήσει το 2002.

Σήμερα όμως έχει απογαλακτιστεί από την Ford και φτιάχνει τους δικούς του κινητήρες, από τότε που λάνσαρε το μοντέλο CCX.

Τώρα μάλιστα με την βοήθεια Νορβηγών επενδυτών, είναι αυτός που σκοπεύει να σώσει το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της SAAB, μετά την διασωλήνωση στο νεκροκρέβατο της μέχρι σήμερα κατέχουσας την πλειοψηφία των μετοχών General Motors. (Αχ, αυτοί οι στυγνοί καπιτάλες οι Wallenberg δεν εσκέφθησαν καθόλου κυανοκίτρινα, πουλώντας τις μετοχές τους της Volvo και της SAAB στην Ford και την GM αντίστοιχα).

Προφανώς ο von Koenigsegg αποτελεί πρότυπο επιχειρηματικότητας και θετικού πνεύματος.

Και ξέρετε κάτι; Δεν είναι ο μόνος εκεί πάνω. Αυτό το πνεύμα είναι ο κανόνας για τους βέρους Σουηδούς (με τις εξαιρέσεις του πάντα). Α! Σαν βέρο Σουηδό εννοώ άτομο όχι απαραίτητα Σουηδικής καταγωγής δια μέσου των αιώνων, αλλά άτομο που μένει επί μακρόν ή έχει γεννηθεί στην Σουηδία και έχει ενστερνιστεί την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της χώρας.

Στην χώρα που είναι αποικία των κατοίκων του πλανητικού συστήματος του Σειρίου στην γη η κατάσταση είναι αντίστροφη. Ο μέσος ΕΛ δεν είναι προσανατολισμένος στο να βρει μια καινούργια ιδέα για ένα νέο προϊόν, να το κατασκευάσει και να το πουλήσει, Όχι. Ο ΕΛ θέλει αφράτο χρήμα. Αν έχει κάποια λεφτά, θα ανοίξει καφετέρια, ή γυράδικο, ή θα νοικιάζει ξαπλώστρες και δωμάτια στο χωριό του το καλοκαίρι, προσφέροντας Μουσάκα Χελλένικο, Σολ υ Μαρ (Αρίμπα!). Για σεξ δεν ξέρω πλέον. Φυσικά και εδώ υπάρχουν οι εξαιρέσεις που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Συνεπώς απαντώντας στο πρώτο σκέλος του ερωτήματος του τίτλου, η απάντηση είναι αβίαστα όχι, τουλάχιστον όχι μέσα στα επόμενα 30 χρόνια. Η ελπίς όμως ψοφεί τελευταία και δεδομένου του μεγάλου αριθμού ΞΕΝΩΝ που έχουν έλθει στην Ελλάδα για να ΠΡΟΚΟΨΟΥΝ, ποντάρω σε αυτούς μπας και κάτσει κάτι.

Και μην ακούω κοινοτυπίες για τους αλλοδαπούς εγκληματίες.

Χαίρω πολύ. ΠΑΝΤΑ το ποσοστό των παρανόμων είναι μεγαλύτερο στις κοινότητες των μεταναστών σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ χώρα. Όποιος τραβεί κάνα ζόρι με αυτό, ας δει τι παιζόταν παλιά με τους Έλληνες μετανάστες στις ΗΠΑ πριν γίνουν κατά 60% εστιάτορες. (Μάδερφάκινγκ Αστόρια ρε μαδερφάκερ, δέστe το κανάλι του Mr Panos στο YouTube εδώ).

Πάμε στο άλλο σκέλος του ερωτήματος τώρα. Θα τολμούσαν οι ΕΛ-ληναράδες να τα σκάσουν για να κυκλοφορούν στην πλατεία Κολωνακίου με ένα τέτοιο υπεραυτοκίνητο;

Μπα, με καμιά Χριστοπαναγία. Όλοι Καγιέ και Τσερόκι και Χάμερ. Ειδικά Χάμερ αν έχουν τα φράγκα.

Γιατί; Τι γιατί; Πώς τον Ήφαιστο τον Κούτσαβλο θα μπορούσε ο ατζαμής ΕΛ-ληναράς να κουμαντάρει ένα αμάξι με 400 km/h τελική και 0-100 σε 3’’; Το πολύ - πολύ να του φόραγε κάτι στοπ σαν αυτά που φαίνονται στο παρακάτω βίδεο (ιδανικά για ταρίφες) και θα καθόταν να το έβλεπε.


Ο ΕΛ-ληναράς οδηγός σαν ατζαμής και φιγουρατζής, θέλει ένα ακριβό τανκ για να έχει μια ψευδαίσθηση ασφαλείας, πατώντας γατιά και σκυλιά ναούμ, γιατί έχει πολύ δυνατή στύση. (Στα μιλητό όταν μιλά στο κινητό, σε ροζ γραμμή. Οδηγώντας).

Βέβαια, αν όλοι οι ενοχλητικοί ΕΛ-ληναράδες κυκλοφρούσαν με υπεραυτοκίνητα τύπου Koenigsegg, θα γλίτωνε η μαμά Ελλάς από την παρουσία τους μια ώρα αρχύτερα αφού θα έτρωγαν την σάπια τους γκλάβα στην Κορίνθου – Πατρών π.χ.

Δε βαριέσαι. (Πώς φαίνεται ο ΕΛ συγγραφεύς ε; Αμέσως το μότο της φάρας μας ;) )

Κλείνοντας απευθύνω ένα σημειολογικής – συνωμοσιολογικής υφής ερώτημα στον γίγαντα εργδημεργ. Στο λογότυπο του Koenigsegg διακρίνεται στην μπλε κορυφή ένα κολοβό διπλό έψιλον. Τι μπορεί να σημαίνει; Καλού κακού έβαλα το λογότυπο από κάτω με φόντο μια εκκλησία του Ängelholm, μπας και το κολοβό διπλό έψιλον γίνει ολόκληρο και αποδειχθεί ο έτσι δικός μας! :-Ρ

Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2009

Διαστρικό Ασθενοφόρο


Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι αναγνώστες του σεπτού τούτου ιστολογίου, έχουν υπ’ όψη τους την θρυλική σειρά επιστημονικής φαντασίας (μέχρι αναισθησίας) Star Trek.

Ειδικά εάν είσθε τίποτα φρικώδεις νέρντουλες όπως ο γράφων, θα έχετε παρακολουθήσει αρκετά επεισόδια και / ή ταινίες βασισμένες στην ιδέα του μακαρίτη Gene Roddenberry. Αν κάποια στιγμή η ανθρωπότητα καταφέρει να κατασκευάσει διαστημοσυσκευές που θα κινούνται ταχύτερα από το φως παραμορφώνοντας τον χωροχρόνο, ο εν λόγω σεναριογράφος θα μπορεί να χαρακτηριστεί σαν ο Ιούλιος Βερν του 20ου αιώνα.

Βέβαια, το κακό με όλες τις ιστορίες επιστημονικής φαντασίας πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι το εξής:

Πρόκειται για προβολές σεναρίων που θα μπορούσαν να διαδραματίζονται στο παρόν με την εξής αντιστοιχία:

Γήινοι και σύμμαχοι = ΗΠΑ και σύμμαχοι
Κακοί εξωγήινοι = Οι Ρώσοι, οι Βούλγαροι, τα κομμούνια, οι λοξομάτηδες και αυτοί που καβαλάνε γκαμήλες και φοράνε πατσαβούρια στο κεφάλι.

Έτσι απλά. Άλλωστε τόσο τα βιβλία, όσο και οι ταινίες και οι τηλεοπτικές σειρές, είναι προϊόντα προς πώληση και ενίοτε μέσα για προπαγάνδα. Και σε αυτήν την προσπάθεια, τόσο η επιστημονική αληθοφάνεια όσο και αυτή η κοινή λογική μπορούν να πάνε για πικ – νικ στο Βερμόντ ή το Κονέκτικατ. (Μπορεί και στα Γκράβαρα). Από επιστημονική αληθοφάνεια, τα βιβλία του Άρθουρ Κλαρκ (όπως η τετραλογία του Ράμα) με ικανοποιούν, αλλά έχουν και αυτά κάτι εκνευριστικές μαλακίες, μάλλον για να μην χάσουν αναγνώστες με ένα πολύ βαρύ κείμενο.

Και έτσι ερχόμαστε στην φωτογραφιάρα που κοσμεί την αρχή της αναρτήσεως. Φαντάζομαι ότι σαν ευφυείς και θολοκουλτουριάρηδες που είστε, έχετε καταλάβει που το πάω.

Το διαστημόπλοιο «Έντερπράιζ» που κινείται ταχύτερα από το φως, έχει γραμμένο τον αριθμό μητρώου του με τέτοιο τρόπο ώστε να διαβάζεται μόνο με την βοήθεια καθρέφτη, Ακριβώς όπως το ασθενοφόρο γράφει το “ambulance” έτσι ώστε να διαβάζεται από τον καθρέφτη του οδηγού του προπορευόμενου αυτοκινήτου.

Άρα;

Ο αριθμός μητρώου είναι γραμμένος έτσι ώστε να διαβάζεσαι από τον καθρέφτη του οδηγού του προπορευόμενου διαστημοπλοίου;

Είπαμε να είναι ελαφρύ το προϊόν, με εξωγήινους που μόνη τους διαφορά από τους γήινους είναι τα… μυτερά αυτιά, αλλά αυτό παραπάει…

Πάντως μια που το ξεφτιλίσανε έτσι το θέμα, προτείνω να προσαρμοστούν στο Έντερπράιζ μεγάλα μπλε και κόκκινα καρούμπαλα, καθώς και σειρήνες για να ανοίγει η κυκλοφορία :-Ρ

Φυσικά, τόσο τα διαστρικά (αν επιτευχθούν ποτέ) ταξίδια, όσο και η εξωγήινη ζωή θα έχουν πάρα -πάρα πολύ διαφορετική μορφή από αυτή που πασάρεται από την βιομηχανία του θεάματος.

Σε αυτό το σημείο μου έρχεται στο νου το ποστ του Χρήστου Μόρφου για τον Χουάν Ποσάδας αναφορικά με την σχέση σοσιαλισμού και διαστημικών ταξιδιών.

«….Πίστευε, δηλαδή, ότι τα UFO αποδείκνυαν την ύπαρξη σοσιαλιστικών πλανητών, αφού μόνον μια σοσιαλιστική κοινωνία μπορούσε να αναπτύξει την τεχνολογία που ήταν απαραίτητη για την πραγματοποίηση διαπλανητικών ταξιδιών…»

Λοιπόν, θεωρώ ότι ο Ιωάννης είχε δίκιο κατά κάποιο τρόπο, αναφορικά με τα διαπλανητικά και περισσότερο τα διαστρικά ταξίδια αποικισμού.

Γιατί;

Κατ’ αρχήν να διευκρινίσω ότι με «σοσιαλισμό» θεωρώ μια μορφή κοινωνικής οργάνωσης σαν αυτή που έχουν τα μυρμήγκια ή οι μέλισσες. Ήτοι η ατομικότητα είναι σχεδόν εξαφανισμένη ή έχει πολύ μικρή σημασία και άπαντες εργάζονται για τον σκοπό της κυψέλης /μυρμηγκοφωλιάς. Τυχούσες ατομικές αντιρρήσεις παρακάμπτονται και δεν λαμβάνονται υπ’ όψη μπροστά στον στόχο του κοινοβίου.

Συνεπώς σε ένα ταξίδι αποικισμού κάποιου άλλου αστρικού συστήματος που θα διαρκέσει πολλές γενεές, οι άποικοι θα πρέπει να έχουν αυτήν την νοοτροπία της κυψέλης, αλλιώς το ταξίδι θα αποτύχει.

Έστω ότι το ταξίδι θα διαρκέσει 12 γενεές. Κάποιος επιβάτης του διαστημοπλοίου, μέλος της 6ης γενεάς τρώει την εξής φλασιά:

«Ααααααα!!!! Γεννήθηκα σε ένα κωλοδιαστημόπλοιο, δεν θα δω ποτέ ούτε την πατρίδα μου την γη, ούτε τον τόπο που θα αποικήσουν τα πεντέγγονα μου!!!! Ουαααα!!!!! Σας μισώ όλους!!!! Ζήτω η φράξια μηδενιστών και τα ντόνατς!!!! Μπρουσφφφαρφφφ!!!!» (Σάλια, σάλια, αφροί).

Μετά βουτά το πρώτο αιχμηρό αντικείμενο που βρίσκει μπροστά του και ξεκινάει να τα κάνει όλα λαμπόγυαλο. Το ίδιο πάνω κάτω παθαίνουν όλοι οι επιβάτες / άποικοι και αλληλοσκοτώνονται όλοι.

452.682 περιστροφές της γης γύρω από τον ήλιο αργότερα, το γιγαντιαίο διαστημόπλοιο – αποικιστής «Ηρωική Μποτσουάνα», περισυλλέγεται από την αρχαιολογική υπηρεσία μιας φυλής σοσιαλιστών εξωγήινων.

Κατόπιν τα διάφορα τμήματα αυτής της γιγαντιαίας σαρκοφάγου τα παίρνουν και τα εκθέτουν στα μουσεία της φυλής τους σαν παράδειγμα προς αποφυγή.

Ο τίτλος των εκθέσεων είναι: «Οι καταστροφικές συνέπειες του ασύδοτου καπιταλισμού και της ανυπακοής στα σήματα της τροχαίας»…

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...