Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2006

Το βρήκα το κόλπο!

Σκεπτόμενος τις προάλλες το επερχόμενο αδιέξοδο του ασφαλιστικού συστήματος, σκέφτηκα ότι εάν δεν θέλω να βρεθώ με μια σύνταξη πείνας ή να δουλεύω μέχρι τα 78 (ζωή να’ χω) πρέπει να βρω έναν άλλο τρόπο.

Αυτός είναι ο παλιός καλός τρόπος που λειτουργούσε για γενιές και γενιές:

Η φροντίδα των ηλικιωμένων γονέων από τα παιδιά τους. Με μία σημαντική διαφορά όμως: Πρέπει να φροντίσω να αποκτήσω απογόνους που θα τα κονομήσουν χοντρά και γρήγορα.

Ιδού πώς:

Θα βρω μια ψηλή κατάμαυρη Νιγηριανή αθλήτρια (προτιμούνται μπασκετμπολίστριες ή γκόλφίστριες), την οποία θα πείσω να με παντρευτεί λέγοντας της ότι έχω φοβερή ακίνητη περιουσία (Έχω αγοράσει 420.000 στρέμματα στη Σελήνη προς 1 δολάριο τα 10.000 στρέμματα από ένα αξιόπιστο σάιτ στο διαδίκτυον – πολύ καλό).

Κατόπιν θα βάλω μπροστά το σχέδιο να αποκτήσω μαζί της αθλητικούς απογόνους.

Εάν αποκτήσω έναν μαύρο αγόραρο, θα τον βγάλω Αρνόλδο- Γιόραν (Αρνόλδο προς τιμήν του Arnold Schwartzenegger και Γιόραν προς τιμή του αθάνατου πατέρα του Σουηδικού έθνους Göran Persson).

Μετά θα τον ρίξω στο μπάσκετ με στόχο να τον κάνω τον νέο Σόφο Σχόρτσια (Σοφοκλή Σχορτσιανίτη). Εάν όμως ο μούλος βγει σκράπας στην πορτοκαλί μπαλα, θα τον ρίξω στο γκολφ με την ελπίδα να βγει ο νέος Tiger Woods. (Πιστεύω ότι το γεγονός ότι έχω στην κατοχή μου το Tiger Woods PGA tour 06 της EA Sports θα βοηθήσει πολύ).

Εάν όμως πάθω αυτό που πάντα φοβόταν η θειά μου η Ντάνυ (από το Δωροθέα ρε αγράμματοι, όχι από το Ντάνυ Ντε Βίτο – αμάν πια) και αποκτήσω κορίτσι και όχι παιδί τότε θα κάνω το εξής:

Θα την βγάλω Καρολίνα – Αλεξάνδρα (Καρολίνα προς τιμή της Carolina Klüft της θεάς του επτάθλου και Αλεξάνδρα προς τιμή της Αλεξάνδρας Πασχαλίδου της θεάς της Σουηδικής έκδοσης της εφημερίδας Metro).

Μετά θα την ρίξω στο έπταθλο ελπίζοντας να γίνει η νέα Carro.

Θα ποντάρω στο γονίδιο Ν της Νιγηριανής γυναίκας μου και στα γονίδια ΕΨΙΛΟΝ®™ και Σ που διαθέτει η αφεντομουτσουνάρα μου.

Πάντως καλού κακού λέω να αρχίσω να μαζεύω χαρτονομίσματα των 5 € και να τα παραχώνω στο στρώμα μαυ γιατί κανείς δεν ξέρει αν οι αθλητές θα εξακολουθήσουν να κονομάνε χοντρά στο μέλλον…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...