Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2007

Äkta Carro prylar till salu!

Pga. ekonomiska svårigheter är den heroiska pølsemannen tvungen att sälja nåra äkta Carro prylar från sin personliga samling. Det borde ju vara självklart, min käre och ende läsare att det är djävligt svårt att sälja pølsar utanför megamosken i Hedermora.

Igår blev jag faktiskt trakaserad av ett gäng muslimska New York Yankees fans som hotade att dom skulle köra en "Baby Ruth" basebollträ upp min röv om jag inte slutade att sälja Harram pølsar på extrapris och på det sättet tvinga troende burqa klädda kvinnor käka svinkött(griskött) och svinnkött (kött som har försvunnit).

Självklart har min omsättning kraftigt påverkats pga sånna incidenter.

Illustrerad prislista följer nedan. Hjälp pølsemannen behålla Hedermora grisköttsvänlig!

Artikel 1.
Reebok sportbehå som må eller må inte har tillhört Carros garderob. Pris 12.000 - spänn.

Artikel 2.
Reebok stringkalsong som må eller må inte har tillhört Carros garderob. Pris 32.000 - spänn.

Artikel 3.
Äkta svensk gurka som Carro må eller må inte har haft lust att käka. Pris 1.500 - spänn.


Artikel 4.

Äkta svensk bajskorv från Växjö som må eller må inte har kommit ur Carros sexiga rumpa. Pris 49.999 - spänn.


Som standard policy, godkänner pølsemannen alla internationella kreditkort som Americano Espresso, Visite, Mastrogianni Card och Carte Bolibompa.
Missa inte det! Köp dessa äkta Carroprylar!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...