Τετάρτη 7 Μαρτίου 2007

Ναι! Είμαι ο κλώνος του Γκάντι!

Εμπνεόμενος από το πόστ της πάντα ευσεβούς ΕΛ-ληνορθόδοξης πατριώτισσας Penguin Witch, έκανα και εγώ το αμερικανικής εμπνεύΖεως τεστ της πολιτικής πυξίδος.

Ούτε λίγο ούτε πολύ προέκυψα κάτι κοντά στον Μαχάτμα Γκάντι, πράγμα εξωφρενικόν, δεδομένου του σωματικού μου βάρους και της εκπάγλου καλλονής μου (Παρά τας ευμεγέθεις πατσάς).

Τα αποτελέσματα και το διάγραμμα ακολουθούν:

The Political Compass
Economic Left/Right: -5.13
Social Libertarian/Authoritarian: -4.56Και έτσι θα γίνω όταν αδυνατίσω:

10 σχόλια:

  1. Εγώ είμαι ο κλώνος της Καντι Καντι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ από την penguin witch πήγα, ενδιαφέρον έχει ως τεστ και πιάνει πολλά ζητήματα. Σου έχω όμως άσχημα νέα...

    Σε περνάω:
    Economic Left/Right: -6.63
    Social Libertarian/Authoritarian: -7.13
    Μάλλον θα γίνω πιο αδύνατος από σένα, όταν χάσω τα περιττά κιλά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Economic Left/Right: -5.50
    Social Libertarian/Authoritarian: -3.28

    +γκαντιασον+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ g.a.n.g (fka bdb)
    Γουάου!

    @αμμος , funel knight

    Απαραίτητα αξεσουάρ: Λευκά πατσαβούρια και σαγιονάρα πήγασος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ στούκαρα πάνω στον Mandela.
    Βουρ για τον Νόμπελ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντήαρ Ραχμάνινωφ,

    Λίαν φτηνώς την γλιτώσατε.

    Θα κάνετε καμιά 30αριά χρόνια στην στενή, αλλά μετά θα γίνετε Πρόεδρος της Δημοκρατίας! Χλίδα ε;

    Αντίθετα εμείς όχι μόνο θα κυκλοφορούμε με λευκά πατσαβούρια και σαγιονάρες Πήγασος μία ζωή και θα τρώμε μόνο ελάχιστο σκονισμένο ρύζι με κάρυ, αλλά θα μας δολοφονήσουν από πάνω δίνοντας μας μία ανθοδέσμη με εκρηκτικά...

    Βάι, βάι ,βάι τζάνε 'μ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Economic Left/Right: -0.38
    Social Libertarian/Authoritarian: -6.46

    ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ mike rigo wolf

    Το Political Compass πρέπει να υπάρχει και σαν εφαρμογή στο φατσοβιβλίο αν δεν κάνω λάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η παράμετρος Libertarian, που αναφέρεται? Σε οικονομικό ή πολιτικό φιλελευθερισμό?? Γιατί αν μιλάμε για πόλιτικς, τι δουλειά έχει ο Friedman στην εικόνα; Ο εμπνευστής της "λιγότερο κράτος" αρλούμπας, αυτό το @rχίdi, δεν είναι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Μιχάλης Καματερός

      Αυτός είναι. Δεξιός + Φιλελεύθερος= Friedman. Αμερικάνικο το τεστ γαρ.

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...